تمام حواشی دیدار بارسلونا و رئال مادرید


تیم فوتبال بارسلونا

دیدار بارسلونا و رئال مادرید که با پیروزی پرگل آبی اناری ها به پایان رسید با حواشی همراه بود.

به گزارش سادس و به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه شب در هفته دهم لالیگا با پیروزی پنج بر یک رئال مادرید را در نوکمپ تحقیر کرد. این دیدار همچون ال کلاسیکو های گذشته با حواشی‌ای همراه بود که در ادامه به آن ها اشاره می شود.
توهین به راموس و رئال مادرید
مانند همیشه هواداران نوکمپ رفتار خوبی با سرخیو راموس نداشتتد. مدافع اسپانیایی در دقیقه پنج بازی مورد توهین طرفداران بارسلونا قرار گرفت. این اتفاق پس از خطای این بازیکن روی رافینیا رخ داد. 
این تنها شعارهای آبی اناری ها علیه مادرید نبود. طرفداران حاضر در بخش انیماسیو نوکمپ به توهین تیم مادریدی پرداختند.
اخراج سوارس
لوییس سوارس که در این بازی هت تریک کرد به عقیده ایتورالده گونسالس (داور ورزشی شبکه SER اسپانیا) باید در دقیقه ۷۶ به خاطر خطای شدید روی ناچو اخراج می شد. با این حال سانچس مارتینس داور بازی تنها به مهاجم بارسلونا کارت زرد نشان داد. 
انتقاد آربلوئا از بازی مادرید
بازیکن پیشین رئال مادرید از نحوه بازی سفیدپوشان در نیمه نخست انتقاد کرد. او نوشت: غیرقابل درک است که این بارسلونا و حتی در نبود لیونل مسی چنین برتری نسبت به مادرید داشته باشد. ۴۵ دقیقه فرصت برای جبران نتیجه است. 
استفاده از VAR
برای نخستین بار در تاریخ ال کلاسیکو از فناوری بازبینی تصاویر استفاده شد. این اتفاق پس از خطای رافائل واران روی لوییس سوارس در محوطه جریمه رخ داد. داور اسپانیایی این خطا را پنالتی ندانست اما VAR باعث شد نظرش را تغییر دهد و برای میزبان یک پنالتی اعلام کند. سوارس در دقیقه ۳۰ این ضربه را به گل تبدیل کرد تا تیمش دو بر صفر پیش بیفتد.
مسخره شدن رئال مادرید توسط باشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا در توئیترش رقیب قدیمی خود را مسخره کرد. تیم کاتالانی با منتشر کردن عکسی از جرارد پیکه که انگشتان یک دستش را به نشانه پنج تایی شدن مادرید بالا برده بود نوشت: پنج تا به من بده.
انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *