سیدمحمد موسوی: خوش‌خبر برای والیبال ایران حکم پدر را داشت


سعید معروف/سیدمحمد موسوی

ملی‌پوش تیم والیبال پیام مشهد گفت: امیر خوش‌خبر برای والیبال ایران حکم یک پدر را داشت و جایگزینش کار بسیار سختی خواهد داشت.

سید محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی سادس- منطقه خراسان، در خصوص پیروزی تیمش مقابل شهرداری ورامین در دومین هفته از سوپر لیگ والیبال کشور و در نخستین میزبانی پیام در مشهد اظهار کرد: پیام مشهد جای پیشرفت زیادی دارد. این تیم خیلی دیر برای مسابقات لیگ برتر تشکیل شده و بازیکنان به آمادگی نسبی نرسیده‌اند.

وی افزود: تنها ۴ روز است که تمریناتم را با پیام شروع کرده‌بودم و برای این تیم به میدان رفتم. یک ماه از تمرینات دور و مشغول استراحت بودم. حتی در این مدت کار با وزنه هم نداشتم. چنین شرایطی در مجموعه باشگاه نیز وجود دارد. پیام بدون حتی یک بازی تدارکاتی و هماهنگی کامل پا به مسابقات سوپر لیگ گذاشت. قطعا هفته‌به‌هفته شرایط تیم بهتر خواهدشد.

بازیکن ملی‌پوش تیم پیام مشهد یادآور شد: بازی مقابل کاله آمل که شرایطی به مراتب ضعیف‌تر از شهرداری ورامین داشت را واگذار کردیم، اما در بازی دوم با حمایت هواداران حتی می‌توانستیم با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز میدان باشیم.

محمد موسوی خاطرنشان کرد: شهرداری ورامین بیش از ۳ ماه است که در حال تمرین است و بیش از ۱۰ بازی تدارکاتی انجام داده‌، باتوجه به اینکه در تیم خود ملی‌پوشی نداشته‌اند، آماده‌سازی خیلی خوبی برای مسابقات نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتر داشته‌است. حداقل زمانی که یک تیم برای شرکت در لیگ برتر زمان لازم دارد یک ماه است که پاسور، دریافت‌کنندگان و سایر بازیکنان به خوبی با یکدیگر هماهنگ شوند، اما متاسفانه چنین اتفاقی برای پیام رقم نخورده‌بود.

وی‌ افزود: پیروزی‌مان برابر شهرداری چیزی شبیه یک معجزه بود. بازیکنان غیرت و تعصب خود را به نمایش گذاشتند و یقین دارم که این تیم قدرتی بیشتر از این دارد و در آینده شرایط بهتری رقم خواهدزد. برای بازی با خاتم نیز هرچند کار سخت است اما تلاش می‌کنیم با نتیجه‌ای خوب به مشهد بازگردیم.

بازیکن تیم پیام مشهد در خصوص پست جنجالی سعید معروف در اینستاگرام و جدایی امیر خوش‌خبر سرپرست سابق تیم‌ملی والیبال ایران عنوان‌کرد: در خصوص پست کسی نمی‌توانم نظر دهم، اما در تمام فدراسیون‌ها تغییرات این‌چنینی وجود دارد. امیر خوش‌خبر زحمات بسیاری کشیده و در والیبال ایران تاثیرگذار بود.

موسوی افزود: جایگزین خوش‌خبر کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت، اما سیاست‌هایی که در فدراسیون والیبال در حال رخ‌دادن است کاملا با زمان فدراسیون محمدرضا داورزنی تفاوت دارد. امیر خوش‌خبر تنها بازمانده آن دوران بود. خوش‌خبر برای تیم‌ملی والیبال حکم یک پدر را داشت و همیشه در مشکلاتی که برای تیم به‌وجود می‌آمد، تیم را یاری می‌کرد. خوش‌خبر ضربه‌گیر تیم‌ملی والیبال بود و جایگزینش کار سختی دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *