بانک صادرات در بین بانک‎های ایرانی اول شد

در گزارش اخیر نشریه بنکر، بانک صادرات توانست جایگاه ٢٦٤ در بین ١٠٠٠ بانک برتر دنیا و رتبه اول در بین بانک های ایرانی را بدست آورد و جایگاه خود را در آخرین رتبه بندی انجام شده نسبت به رتبه بندی سال ٢٠١٥ میلادی ١٤ درجه ارتقاء بخشد.

به گزارش سادس به نقل از رویکرد نشریه «بنکر» اطلاعات اقتصادی و مالی را در سطح جهانی فراهم می کند و تاکنون به گزارش دهی دقیق و موضوعی شهرت یافته است.
«بنکر» از سال ۱۹۲۶ میلادی یک منبع اطلاعاتی معتبر درحوزه بانکداری به شما می رود. این نشریه طی ۹۰ سال فعالیت بانکداری پوشش خبری را از فروپاشی وال استریت در ۱۹۲۹ میلادی تا بحران مالی حاضر با همان شهرت برای راستی آزمایی و اعتبارسنجی فراهم کرده است.
این نشریه سعی دارد روحیه جستجوگری و اطلاع رسانی را زنده نگهدارد. در همین راستا ، رویکردی غیر تکراری با طیف وسیعی از مقالات خبری، تحلیل و مصاحبه را ارائه می کند. همچنین پوششی کامل از تمام موضوعات اصلی پیش روی صنعت مالی را فراهم کرده است.بنکر پوشش های خبری کامل را در بخش منطقه و کشوری فراهم می کند. علاوه برآن در موضوعات زیر نیز گزارش هایی تهیه کرده است:
بازارها: بازارهای سرمایه، محصولات ساختاری و مشتقه، بخش های زیربنایی، پروژه های مالی و بانکداری اسلامی
بانکداری،قوانین و ریسک ها: قانونگذاری، بانکداری خرد، بانکداری عمده ، بانکداری خصوصی، موضوعات مدیریتی و نظارتی
تراکنش ها و فناوری: تجارت، تجارت مالی، خدمات امنیتی، مدیریت وجه نقد و تراکنش های بانکداران
اطلاعات: مرکزهای مالی بین المللی، روند ها و رده بندی از جمله هزار بانک برتر دنیا
بنکر، ترکیبی از اخبار معتبر، گزارش ها ، تحقیقات و مصاحبه های پربار را فراهم می کند که خواندن آن برای مدیران ارشد شرکتی، مدیران ارشد مالی، حسابداران شرکتی، سرپرستان بانک های مرکزی و قانون گذاران مالی حیاتی است.
مخزن اطلاعات یگانه آن که حاوی اطلاعاتی درباره بیش از ۵ هزار بانک است، میزان قدرت مالی و سلامت این بانک ها در مرحله سرمایه گذاری، سودآوری و عملکرد آنان در مقایسه با همتایان شان را می سنجد.
بنکر یک منبع کلیدی برای تحلیل در صنعت به شمار می آید.
شایان توجه است؛ نشریه بنکر هر ساله براساس شاخص های کمی و کیفی، بانک های برتر در سراسر دنیا را رتبه بندی و معرفی می کند، در گزارش اخیر آن که مربوط به سال ٢٠١٦ میلادی می باشد، بانک صادرات توانست جایگاه ٢٦٤ در بین ١٠٠٠ بانک برتر دنیا و رتبه اول در بین بانک های ایرانی را بدست آورد و جایگاه خود را در آخرین رتبه بندی انجام شده نسبت به رتبه بندی سال ٢٠١٥ میلادی ١٤ درجه ارتقاء بخشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *