سلیمانی: تیم چین با استرس برابر ما بازی کرد


رقابت های والیبال نشسته بانوان قهرمانی کشور

سرمربی والیبال نشسته بانوان گفت: تیم چین با استرس برابر ما بازی کرد و اگر بازی را رها نمی کردیم نتیجه دیگری رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس به جاکارتا، فریبا سلیمانی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: تیم چین امروز با استرس و نگرانی مقابل ما بازی کرد چرا که آنها قدرت تیم ما را باور داشتند و اگر ملی پوشان ما بازی را رها نمی کردند امروز نتیجه ای دیگری رقم می خورد.

وی افزود: سال هاست که چین تیم قدرتمند و یکدستی دارد که در تورنمنت ها و اردوهای مختلفی شرکت می کند و با توجه به اینکه در رقابت های جهانی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو نشده بود با هدف کسب این سهمیه و قرار گرفتن در جایگاه نخست وارد بازی های پاراآسیایی شدند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بازیکنانم در ابتدای ست نخست خیلی خوب عمل کردند و حتی توانستند از نظر امتیاز پیشی بگیرند و اگر همان روند را ادامه می دادند نتیجه دیگری کسب می شد.

سلیمانی در پایان گفت: پیش از بازی امروز به شاگردانم گفتم که نتیجه مهم نیست و فقط بهترین عملکرد را داشته باشید چرا که بازی با تیم قهرمان آسیا کار دشواری است. تیم ایران جوان شده و این جوان‌گرایی به طور حتم در آینده نتیجه خواهد داد و تمرین و اردوهای زیاد باعث می شود که برابر تیم های مطرح پیروز شویم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *