نقش موثر پلیس و دستگاه قضا در پیشگیری از جرم

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، نقش موثر پلیس و دستگاه قضا در پیشگیری از جرم و نهادینه کردن امنیت در جامعه را مهم برشمرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “هبت اله فرخی”درنشست تعاملی مسئولان دستگاه قضا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان که در دفتر دادستان مرکز استان برگزار شد ، با تقدیر از همکاری دستگاه قضائی در جهت ارتقاء امنیت لرستان ، خواستار تعامل بیش از پیش این دو دستگاه شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی نقش مهمی در پیشگیری از جرم و نهادینه کردن امنیت در جامعه دارند افزود : نیل به سوی امنیت پایدار در سایه توجه به مؤلفه های اجتماعی و تعامل با سایر سازمان ها به ویژه دستگاه قضائی میسر می شود
فرخی در ادامه افزود: در حوزه معتادان ، همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند . این کاری نیست که پلیس و دستگاه قضائی به تنهایی آن را به سرانجام برسانند بلکه همکاری سازمان های مرتبط در این زمینه را می طلبد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه امروز اقدامات خوب و قابل تحسینی در حوزه جمع آوری معتادان در سطح استان انجام شده است؛ گفت: این در نتیجه تعامل بهتر پلیس و دستگاه قضا بوده که رضایتمندی مردم و مسئولان را در پی داشته است.

در ادامه این جلسه “سعید رازانی” دادستان مرکز استان با اشاره به اولویت پیشگیری اجتماعی از جرایم در مسیر دستیابی به امنیت پایدار توسط دو دستگاه،تصریح کرد : تامین امنیت پایدار در جامعه مستلزم تداوم اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی است.

رازانی ادامه داد: افزایش احساس امنیت و خدمت رسانی شایسته به مردم با برخورد مثبت و تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضائی محقق می شود..

در ادامه دادستان مرکز استان با بیان این موضوع که دستگاه قضائی و نیروی انتظامی به مثابه دو بال یک پرنده و لازم و ملزوم یکدیگرند و اظهارداشت : ما باید تلاش کنیم که اقتدار ناجا و دستگاه قضائی را با برقراری امنیت پایدار ارتقاء دهیم و در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد جدی و قاطعی داشته باشیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *