آماری که استقلال را قعرنشین می‌کند و پرسپولیس را صدرنشین +جدول

اگر جدول لیگ شانزدهم را در پایان هفته هفتم مسابقات بر اساس امتیازات بازی‌های خارج از خانه بچینند استقلال با علیرضا منصوریان روی پله آخر آن قرار خواهد گرفت.
 به گزارش سادس به نقل از مشرق در ایستگاه هشتم استقلال با اندیشه های سرمربی جوانش علیرضا منصوریان راهی دیار خراسان خواهد شد تا در چهارمین دیدار خارج از خانه این فصل به دنبال شکستن طلسم ناکامی های خود باشد.

استقلال در ایستگاه هفتم میهمانش ذوب آهن را شکست داد تا اولین پیروزی فصل خود را بدست بیاورد. با این حال هنوز آبی ها موفق نشده اند در لیگ شانزدهم بیرون از استادیوم آزادی رنگ پیروزی را ببینند.
تشکیل جدول بازیهای خارج از خانه لیگ شانزدهم چندان دشوار نیست. جدولی که در آن پرسپولیس برانکو با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و استقلال منصوریان با ۲ امتیاز و تفاضل گل ۲ـ آخر.
پرسپولیس شیر خارج خانه
پرسپولیس برانکو در فصل جاری لیگ برتر بازیهای خارج خانه اش را برابر سایپا، گسترش و سپاهان پیروز شد و البته در تبریز برابر تراکتورسازی صدرنشین بدون گل متوقف شد. به این ترتیب تیم برانکو که در بازیهای خانگی خود تنها ۵ امتیاز گرفته در جدول بازیهای خارج خانه ۱۰ امتیازی است تا نشان دهد بیرون آزادی بی استرس تر توپ را به جریان در می آورد.
استقلال منصوریان در ته جدول
آبی های پایتخت در جدول بازیهای خارج خانه با کسب دو تساوی از سه دیدار آخر هستند.
قابل توجه اینکه آنها به جز قبول شکست ۲-۱ برابر استقلال خوزستان در اهواز دو دیدار خارج خانه دیگر خود را هم در تهران برابر پیکان و پرسپولیس انجام داده اند.
حال باید دید آبی ها که برای دومین بار از تهران خارج خواهند شد در تقابل با سیاه جامگان خراسانی چه خواهند کرد؟آن هم در شرایطی که حریف در دیدارهای خانگی خود ۵ امتیاز گرفته و در دیدارهای خارج خانه ۴ امتیاز تا امروز بالاتر از استقلال با ۹ امتیاز ششم باشد.
۵ تیم بدون شکست
به گزارش سادس به نقل از مشرق، در جدول بازیهای خارج خانه این فصل تاکنون پنج تیم طعم شکست را بیرون از استادیوم های اختصاصی خود نچشیده اند. این تیم ها پرسپولیس، تراکتورسازی، نفت، گسترش و فولاد خوزستان هستند.
قابل توجه اینکه ۶ تیم هم رنگ پیروزی خارج از خانه را ندیده اند که دوباره گسترش و فولاد در این مجموعه می گنجند. به جز این دو تیم استقلال، صبا، استقلال خوزستان و نفت دیگر تیم های بدون برد در بازیهای خارج خانه فصل هستند.
اینکه نفت با علی دایی در جدول بازیهای خانگی صدرنشین است اما در محاسبه امتیازی بازیهای خارج خانه یازدهم، از دیگر نکات قابل توجه جدول مذکور است.

جدول لیگ برتر در پایان هفته هفتم بر اساس امتیازات بازیهای خارج از خانه

رتبه

تیم

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

امتیاز کلی

رتبه کلی

۱

پرسپولیس

۴

۳

۱

۵

۱

۴+

۱۰

۱۵

دوم

۲

تراکتورسازی

۳

۲

۱

۴

۱

۳+

۷

۱۵

اول

۳

سپاهان

۳

۲

۱

۲

۱

۱+

۶

۱۰

پنجم

۴

سایپا

۴

۱

۲

۱

۵

۴

۱+

۵

۷

نهم

۵

نفت آبادان

۴

۱

۲

۱

۶

۶

۵

۱۰

چهارم

۶

ماشین سازی

۴

۱

۲

۱

۵

۵

۵

۶

پانزدهم

۷

پیکان

۴

۱

۲

۱

۵

۶

۱ـ

۵

۸

هشتم

۸

ذوب آهن

۴

۱

۱

۲

۵

۵

۴

۶

چهاردهم

۹

سیاه جامگان

۳

۱

۱

۱

۲

۴

۲ـ

۴

۹

ششم

۱۰

پدیده

۴

۱

۱

۲

۲

۵

۳ـ

۴

۷

سیزدهم

۱۱

نفت

۳

۳

۳

۳

۳

۱۲

سوم

۱۲

گسترش

۳

۳

۲

۲

۳

۵

شانزدهم

۱۳

فولاد

۳

۳

۲

۲

۳

۷

دوازدهم

۱۴

اس خوزستان

۴

۳

۱

۴

۶

۲ـ

۳

۷

یازدهم

۱۵

صبا

۳

۲

۱

۳

۴

۱ـ

۲

۸

هفتم

۱۶

استقلال

۳

۲

۱

۲

۳

۱ـ

۲

۷

دهم

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *