تلاش همه جانبه براي ارتقاء وضعيت معيشتي کارکنان / تدوين برنامه هاي دقيق و مبتني بر اولويت هاي اساسي راهکار پيشرفت امور ناجا

معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي، تدوين برنامه هاي دقيق و مبتني بر اولويت هاي اساسي را راهکار پيشبرد و پيشرفت امور ناجا دانست و گفت: تلاش همه جانبه براي ارتقاء وضعيت معيشتي کارکنان يک ضرورت است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “ايوب سليماني” در نشست معاونان هماهنگ کننده استان ها و پليس هاي تخصصي نيروي انتظامي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري با عنوان “اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل، اظهارداشت:عزم ناجا تحقق و اجراي منويات مقام معظم رهبري است و در اين مسير از هيچ تلاشي کوتاهي نخواهيم کرد.

وي با اشاره به نقش محوري معاونان هماهنگ کننده، افزود: معاونان هماهنگ کننده در تحقق اهداف برنامه هاي ناجا نقش کليدي دارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا بر کاهش و حل برخي از مشکلات معيشتي کارکنان به ويژه عطر گل ياس، ارائه تسهيلات به کارکنان از جمله وام هاي کد 62 ، تکميل ساخت منازل شخصي کارکنان و … تأکيد کرد.

اين مقام عالي انتظامي، مشارکت دادن استان ها را در حل مسائل اساسي ، تأمين و خلق منابع مورد نياز با رعايت اصول و ملاحظات اساسي را ضروري دانست ، ادامه داد: به دنبال تأمين منابع و اعتبارات کافي براي تأمين کسورات و اجراي مناسب برنامه ها هستيم.

سردار سليماني تأکيد کرد: تدوين برنامه هاي دقيق و مبتني بر اولويت هاي اساسي راهکار تحقق اهداف و پيشرفت امور ناجا است.

وي افزود : براي پيشبرد اهداف ناجا بايد از بستر و ظرفيت استانها در راستاي مديريت کلان ناجا بهره برد.

معاون هماهنگ کننده ناجا تأکيد کرد: شناسايي مسائل و چالش هاي اساسي ، آسيب شناسي امور و حل و رفع آنها از اولويت هاي اساسي ناجا است.

وي، حفظ و صيانت ازسلامت کارکنان و سازمان و همچنين مبارزه قاطع با هرگونه فساد در ناجا را نيز از برنامه هاي راهبردي و اولويت هاي ناجا برشمرد.

اين مقام عالي انتظامي خاطر نشان کرد: در راستاي بهبودو ارتقاء وضعيت معيشت کارکنان فعاليت هاي گسترده اي در دست اقدام است.

وي با تأکيد بر اينکه در راستاي بهبود و ارتقاء وضعيت معيشتي کارکنان از ظرفيت هاي درون و برون سازماني استفاده خواهيم کرد، تأکيد کرد: اقتدار ، سلامت و حيثيت ناجا را با هيچ چيزي قابل معامله نيست و حفظ و تقويت آن از اصول اساسي است.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: سلامت و صيانت فرماندهان و کارکنان را با هيچ چيزي معامله نکرده و با رعايت همه الزامات برنامه ها و اهداف خود را پيش مي بريم و به گزينش بهترين ها در مرحله اول استخدام به عنوان مهمترين عامل سلامت سازماني اهتمام جدي خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن استقبال از مشارکت مردم در حفظ و ارتقاء امنيت ، مردمي کردن امنيت را در ايجاد و توسعه امنيت پايدار يک عامل کليدي دانست و بر تمرکززدايي و برون سپاري هوشمندانه با هدف ايجاد فرصت براي پيشبرد راهبردها تأکيد کرد.

سردار سليماني ادامه داد: تقويت زيرساخت ها ، توسعه و ارتقاء فناوري و قطب شدن ناجا در

ict در سطح نيروهاي مسلح ، کشور و حتي منطقه از اهداف اصلي ناجا است.

اين مقام عالي انتظامي، کمک دستگاه هاي اجرايي ، شهرداري ها و نهادهاي مردمي را در حفظ و ارتقاء امنيت متناسب با نيازمندي ها و اقتضائات خاص استان ها و شهرها ضروري دانست و افزود: توسعه تفکر راهبردي با ايجاد اتاق هاي فکر و بهره گيري از سرمايه هاي فکري درون و برون ناجا ، علمي سازي و دانش پايه نمودن اقدامات پليس از برنامه هاي ناجا است.

سردار سليماني گفت : اعتمادسازي پايه مشارکت و تعامل کارکنان و مردم ” در راستاي اجراي سياست هاي ناجا است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *