صدراعظم نوری: مسئولان سخن مردم را بشنوند و به آنها آرامش بدهند


رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به خبر فوت یکی از شهروندان که بعد از خودسوزی مقابل شهرداری، جان باخت، تاکید کرد: مسئولان سخن مردم را بشنوند و به مردم آرامش بدهند.

به گزارش سادس، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به خبر فوت یکی از شهروندان که بعد از خودسوزی مقابل شهرداری، جان باخت، گفت: اتفاق ناراحت‌کننده‌ای افتاده است، با بازماندگان این فرد همدردی می‌کنم، تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به آنها صبر بدهد.

وی تاکید کرد: باید این افراد گوش شنوا داشته باشند، مسئولان سخن مردم را بشنوند و به مردم آرامش بدهند.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای شهر تهران، صدراعظم نوری گفت: شاید اگر به این فرد این آرامش داده می‌شد، این تصمیم از سوی آن فرد گرفته نمی‌شد و منطقی‌تر با موضوع برخورد می‌کرد اما حتماً شورا این پرونده را پیگیری خواهد کرد و به راحتی از کنار آن نمی‌گذرد.

به گزارش سادس، روز سه‌شنبه هفته گذشته(۱۳ شهریور) مردی ۵۰ ساله به‌دلیل برخی اختلافات با شهرداری تهران در مقابل شهرداری تهران دست به خودسوزی زد که پس از آن به بخش سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری منتقل شد و سرانجام ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز(یکشنبه، ۱۸ شهریور) بر اثر ایست قلبی ناشی از عوارض سوختگی، فوت کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *