ضرورت حاکمیت فرهنگ و ارزش های ماندگار دفاع مقدس در ناجا بیش از گذشته / لزوم ترویج فرهنگ تکلیف مداری در انجام مأموریت های ناجا

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی بر ضرورت حاکمیت فرهنگ و ارزش های ماندگار دفاع مقدس در ناجا بیش از گذشته ، تأکید کرد و گفت: فرهنگ تکلیف مداری در انجام مأموریت های نیز باید ترویج و گسترش یابد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ” سردار محمد جواد زاده کمند ” در نشست معاونان هماهنگ کننده استان ها و پلیس های تخصصی ناجا با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل “، اظهار داشت: تلاش ما تحقق منویات مقام معظم رهبری است و فرمایشات حضرت امام آیت الله خامنه ای مسیر حرکت ما را روشن و مشخص می کند .

وی افزود: باید در راستای تبدیل ناجا به عنوان یک سازمان متدین، انقلابی و حاکمیت فرهنگ و ارزش های ماندگار دفاع مقدس تلاش مضاعف داشته باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی همچنان باید در حوزه قرآنی و صیانت از ارزش های اسلامی و اخلاقی پیشرو و پیشتاز بوده و فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در بدنه سازمان همگانی شود.

این مقام ارشد انتظامی بر ضرورت ترویج فرهنگ تکلیف مداری در انجام مأموریت ها در تمامی فرماندهان و کارکنان تأکید کرد.

وی از نیروی انسانی متدین و کارآمد بزرگترین سرمایه ناجا نام برد و تصریح کرد: صیانت از کارکنان اولویت همیشگی ناجا است.

سردار زاده کمند بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت و توانمندی سربازان وظیفه تأکید کرد و افزود: در طول خدمت سربازی باید برای تعالی و توانمندسازی سربازان وظیفه در راستای کادرسازی برای نظام و انقلاب تلاش شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان کرد: باید به سلامت جسمی و روحی، توانمندی و آمادگی رزمی کارکنان با اولویت دادن به ورزش در ناجا توجه جدی شود.

سردار زاده کمند بر تأکید فرمانده ناجا بر لزوم توجه و رسیدگی به خانواده شهداء ، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: بهره مندی از تجربه پیشکسوتان و با زنشستگان ناجا یک فرصت تلقی می شود و تکریم عزتمندانه این عزیزان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: توجه به ایتام اعم از فرزندان شهدای ناجا و متوفیان همواره مورد تأکید جدی فرمانده ناجا بوده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اضافه کرد: نظم و انضباط بیش از پیش باید مورد توجه فرماندهان قرار گرفته و این مهم در همه امور ساری و جاری باشد.

وی، ارتقاء توانمندی های علمی و مهارتی کارکنان را نیز یک ضرروت دانست و گفت: ارتقاء توانمندی کارکنان با تأکید بر آموزش های کاربردی محقق می شود.

سردار زاده کمند، اولویت های ناجا را در سال ۹۵ برشمرد و تأکید کرد: همه ما باید عزم خود را برای پیشبرد اهداف ناجا جذب و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *