فتحی: به رأی کمیته انضباطی و استیناف اعتراض می‌کنیم/ استیناف حق تشدید مجازات ندارد


امیر حسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران می‌گوید که این باشگاه به رأی صادره از سوی کمیته انضباطی و استیناف علیه استقلال در ماجرای سوپرجام، از طریق مراجع قضایی بین‌المللی اعتراض می‌کند.

به گزارش سادس، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اظهار کرد: من صحبت‌های حسن‌زاده را گوش کردم. متأسفانه رأی کمیته انضباطی و استیناف به رغم احترامی که برای این دو مرجع قائل هستم، اشتباه است. این رأی مبتنی بر عدالت و انصاف نیست.

او ادامه داد: باشگاه استقلال این حق را بر خودش قائل است که به مراجع قانونی اعتراض کند. ملکی در شورای تأمین استان این صحبت را انجام داد که تیم در ترکیه است و به بازی سوپرجام نمی‌رسد اما این شورا مرجع حقوقی نیست که تصمیم بگیرد. سه روز قبل از بازی، سازمان لیگ بازی را لغو کرده است. نتیجه لغو بازی تکرار بازی است؛ نه سه بر صفر اعلام کردن نتیجه بازی.

فتحی گفت: همچنین کمیته استیناف نمی‌تواند مجازات کمیته انضباطی را تشدید کند. من به جد در مراجع بین‌المللی پیگیر حق و حقوق باشگاه استقلال و هوادارانش هستم.

او در مورد شکایت یازالده گومز هم اظهار کرد: متأسفانه یک دعوتنامه برای او ارسال شده بود که در آن دعوت‌نامه مدت، مبلغ و جزئیات قرارداد قید شده بود. در حقوق بین‌المللی ورزشی این به معنای قرارداد است که بعد از رد شدن در تست پزشکی، او از باشگاه استقلال شکایت کرده است. ما به دنبال این هستیم تا در مراجع بین‌المللی این موضوع را حل کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *