ناکامی مردان از رسیدن به فینال تپانچه/ بانوان تراپ در رده سیزدهم ایستادند


تپانچه

تیراندازان تپانچه ایران از صعود به فینال مسابقات قهرمانی جهان بازماندند و تیم ملی بانوان تراپ ایران نیز در جایگاه سیزدهم ایستاد.

به گزارش سادس،‌ با برگزاری پنجمین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در کره جنوبی، ملی پوش ایران در رشته تپانچه بادی آقایان از راهیابی به فینال بازماندند. این رقابت‌ها در حالی امروز (پنج‌شنبه) در شهر چانگون کره جنوبی پیگیری شد که تیراندازان ایران در رشته تپانچه ۱۰ متر آقایان متشکل از جواد فروغی، وحید گل خندان و ابراهیم برخورداری در مصاف با حریفان جهانی خود نتوانستند امتیاز لازم را برای راهیابی به فینال کسب کنند و به ترتیب با ۵۶۹، ۵۶۷ و ۵۶۶ امتیاز در جایگاه‌های هفتاد و یکم، هشتادو یکم و هشتاد و پنجم جهان به کار خود پایان دادند. در این رشته ۱۱۶ ورزشکار حضور داشتند.

در بخش تیمی نیز تیم‌های کره جنوبی، هند و روسیه به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند و تیم ایران با ۱۷۰۲ امتیاز در جایگاه بیست و یکم جهان قرار گرفت.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها در رشته تپانچه بادی آقایان رده سنی جوانان، تنها نماینده ایران، عرفان صلواتی با ۵۶۳ امتیاز در مکان سی و ششم جهان ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند.

در این ماده نماینده کشور هند در جایگاه نخست ایستاد، ورزشکار کره سکوی دوم را از آن خود کرد و دیگر نماینده هند به مقام سوم دست یافت.

به گزارش سادس همچنین در رشته تراپ بانوان، سپیده سیرانی با ۱۰۴ امتیاز بالاتر از تیرانداز کشور استرالیا دارنده مدال طلای وردکاپ جهانی ۲۰۱۷ درجایگاه چهل و پنجم جهان ایستاد و دیگر تیراندازان ایران، شیوا فرح پور و فاطمه امیری بهزادی با ۱۰۳ و ۹۸ امتیاز به ترتیب در جایگاه چهل و هشتم و شصت و پنجم جهان قرار گرفتند. در این رشته ۷۳ تیرانداز حضور داشتند.

در بخش تیمی، تیم‌های ایتالیا، اسپانیا و آمریکا به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند و تیم ایران با ۳۰۵ امتیاز، سیزدهم جهان شد.

این رقابت‌ها در رشته تفنگ سه وضعیت آقایان در حال پیگیری است.

پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور ۱۸۰۴ ورزشکار از ۹۰ کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی از ۱۰ شهریورماه آغاز شده و تا ۲۴ این ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *