واکنش آنچلوتی بعد از شکست سنگین ناپولی


کارلو آنچلوتی

سرمربی ناپولی با وجود شکست سنگین برابر سامپدوریا تاکید کرد که تیمش نیاز به تغییر ندارد.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، ناپولی با هدایت کارلو آنچلوتی فصل جدید رقابت‌های سری A را خوب آغاز کرد و در دو دیدار نخست خود توانست با پیروزی برسد اما تیم آنچلوتی در دیدار سوم بد جوری تن به شکست داد.

ناپولی در هفته سوم در خانه سامپدوریا به میدان رفت و با سه گل تن به شکست داد تا شرایط برای این تیم سخت شود. با وجود این که تیم آنچلوتی شکست سنگینی را متحمل شد اما این مربی تاکید کرد که این او نیاز به تغییر ندارد.

آنچلوتی گفت‌: وظیفه یک مربی این است که در تیم جدید خود عملکرد کیفی را بالا برد. هر مربی تفکرات خاص خود را دارد البته باید او دستاوردهای گذشته یک تیم را هم از بین نبرد و آنها را هم تقویت کند. من می‌خواهم تفکرات جدید خود را در ناپولی حاکم کنم اما بدون این که پیشرفت تیم در گذشته را نادیده بگیرم.

او ادامه‌ داد: دوست ندارم که دستاوردهای ساری را به کلی در ناپولی از  بین ببرم،‌ بلکه  آنها را تقویت خواهم کرد. در شرایط کنونی روی بازی مستقیم تاکید داریم. هنوز برای هماهنگ تر شدن به زمان نیاز داریم. نباید عجله کرد. امیدوارم که در دیدارهای بعدی عملکرد بهتری از  خود نشان دهیم.

ناپولی در دو دیدار قبلی برابر لاتزیو و میلان توانست به پیروزی برسد اما این شکست سنگین باعث شد تا  این تیم از  همین ابتدا سه امتیاز از یوونتوس عقب افتد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *