انتظاری که ۱۱ سال طول کشید


فرماندار تکاب گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی تکاب با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تامین اعتبار ات لازم دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد. 

علی مکرمی در گفت وگو با خبرنگار سادس با اشاره به اینکه از ۱۱ سال قبل ساخت این پروژه آغاز شده و تاکنون ۱۶ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است تصریح کرد: این پروژه جز طرح های نیمه تمام عمرانی مهم و شاخص شهرستان است که برای تکمیل به ۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

فرماندار تکاب با تاکید بر اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی تکاب در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و زیربنای ۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع در چهار طبقه احداث می شود خاطرنشان کرد: مشکلات درمانی شهرستان، محدودیت‌های تجهیزات و فضای بیمارستانی به دلیل دورافتادگی و محرومیت این منطقه و کمبود مراکز بیمارستانی با تکمیل زیر ساخت ها و راه اندازی این بیمارستان تا حدی جبران خواهد شد. 
وی درخصوص اینکه چرا تاکنون این بیمارستان افتتاح نشده است اظهار کرد: نوع مالکیت و نحوه تملک زمین محل احداث، عدم تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز و مسائل مربوط به اداره راه و شهرسازی استان از جمله عوامل تأخیر و بلاتکلیفی این طرح درمانی در طول ۱۱ سال شده است. 
فرماندار تکاب ادامه داد: بیمارستان کنونی تکاب به علت قدیمی بودن، نبود متخصص کلیه، بخش سی تی اسکن ، اندوسکوپی، بخش سونگرافی و امکانات رادیولوژی ضعیف پاسخگوی نیاز مردم شهر نیست و مردم منطقه برای معالجه و درمان مجبور به سفر به مرکز استان هستند که با مشکلات مالی شان این امر دشوار است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *