نکونام: بازیکنان حریف کلا روی زمین افتاده بودند/ بارانی نمی‌خواهد در نساجی باشد


دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور سازی تبریز و نساجی مازندران - هفته دوم لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید تیمی که پس از ۲۵ سال به لیگ برتر صعود کرده نیاز به زمان دارد.

به گزارش سادس، تیم فوتبال نساجی در هفته سوم لیگ برتر در دیداری خانگی مقابل پارس جنوبی به تساوی یک بر یک رضایت داد.

جواد نکونام در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: زمانی که بازی بدون گل پیگیری می‌شد بازیکنان پارس جنوبی روی زمین افتاده بودند. آنها کلا روی زمین بودند و اصلا فوتبال بازی نمی‌کردند. در نیمه دوم هم به کل روی زمین بودند و وقت تلف شد. من نمی‌دانم  داور چرا در هوای خوب قائمشهر بازی را برای گرمای هوا متوقف کرد. الکی یک چیزی را می‌دانند و کار خودشان را می‌کنند. امروز هوا کاملا خنک بود. هم تیم ما و هم تیم آنها زمانی که می‌خواستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم با توقف بازی از سوی داور مواجه می‌شدیم. این اتفاق بازی را خواباند.

او افزود: ۹۰ درصد تیم ما تغییر کرده است. این تیم نیاز به بازسازی داشت که من این کار را انجام دادم. قطعا مردم این مسائل را می‌دانند و در جریان هستند که من چطور کار می‌کنم. آنها می‌دانند تیمی که ۲۵ سال در لیگ برتر نبوده نیاز به زمان دارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: همانطور که نساجی ۲۵ سال در لیگ یک بازی کرد تا به لیگ برتر برسد، در لیگ برتر هم نیاز به زمان دارد تا خودش را قدرتمند کند. این تیم تازه در راه پایه‌ریزی است. من پایه این تیم را قوی می‌کنم تا نساجی بتواند سال‌های سال در لیگ برتر باشد. در دو بازی اخیر موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و به همین دلیل به دنبال یک مهاجم هدف خوب می‌گردیم. قطعا در روزهای آینده یک مهاجم جذب خواهیم کرد. ما نقاط ضعفی داریم. یکی از آنها در بحث جذب بازیکن بود که من از همان روز اول گفتم این یک رویه ناعادلانه بین تیم‌های لیگ برتری شده و لیگ برتری است. ما یکسری بازیکن داشتیم که در دو بازی گذشته نمی‌توانستیم استفاده کنیم اما در این بازی دیدید که با ورود چند نفر از آنها شرایط ما چقدر خوب شد. به همین خاطر است که می‌گویم نساجی نیاز به زمان دارد. ما می‌توانستیم به راحتی به پارس جنوبی لطمه بزنیم اما دقت کافی را نداشتیم.

نکونام درباره غیبت صادق بارانی و صحبت‌هایی مبنی بر احتمال حضور او در استقلال توضیح داد: او به حضورش در نساجی معترض است. یک چیزی که من دنبال آن هستیم این است که بازیکنان به حضور در نساجی افتخار کنند. اگر کسی فکر می‌کند که بزرگ‌تر از نساجی است بهتر است در تیم ما نماند. صادق بارانی تمرکز نداشت و در نساجی خوشحال نبود به همین خاطر ما او را بیرون گذاشتیم تا هر وقت خوشحال شد به او بازی دهیم. من با سرمربی استقلال صحبت کردم و او به من گفت استقلال به دنبال بارانی نیست.

او افزود: در نیم فصل دوم قطعا بهترین نساجی را خواهید دید. تیم ما به مرور بهتر خواهد شد و در نیمفصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن بهتر می‌شویم. ما باید تحت هر شرایطی نتیجه خوب کسب کنیم. در نیم فصل دوم نساجی متفاوتی خواهید دید. مردم ما دیگر فوتبال را متوجه می‌شوند. ما هشت بازیکن لیگ برتری نداریم و تا قبل از امروز دو نفر از آنها استفاده کردیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: ما در هر بازی با توجه به حریفمان بازی می‌کنیم. پارس جنوبی دو مهاجم بلندقامت داشت و از توپ‌های بلند استفاده می‌کرد اما ما خودمان عقب نشستیم تا اجازه استفاده از این تاکتیک را به پارس جنوبی ندهیم. ما چند خطای بچه‌گانه داشتیم و دیدید که پارس جنوبی هم از همان تاکتیک توپ‌های بلند استفاده کرد و توانست از همان تاکتیک به گل برسد.

نکونام خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که در همه بازی‌ها نتیجه بگیریم. شما دیدید که وقتی تیم‌ها به قائمشهر می‌آیند به دنبال اتلاف وقت هستند. ما هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه به دنبال پیروزی هستیم. تیم ما مقابل تراکتورسازی هم نمایش خوبی داشت و می‌توانست پیروز شود.

او درباره دریافت سه گل در سه دیدار توضیح داد: ۲۴ سال طول کشید تا نساجی به لیگ برتر برسد. همه مردم دست به دست هم دادند تا این اتفاق رخ دهد. لیگ یک پرونده‌اش کاملا مجزاست. شما نمی‌توانید هیچ تیمی را در لیگ یک با لیگ برتر مقایسه کنید. سه گلی که ما دریافت کردیم به خاطر اشتباه مدافعان ما نبود. ما روی اشتباهات تیمی گل خوردیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *