کشف70 فقره سرقت در پرونده باند سارقان قطعات خودرو در “ملارد”

فرمانده انتظامي شهرستان “ملارد” از دستگيري باند 6 نفره سارقان قطعات خودرو و کشف 70 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “برزو همتي” گفت: ماموران گشت اين فرماندهي حين گشت زني در محله خوشنام ملارد به چهار نفر که در حال جابجايي خودرو 206 بودند، مشکوک شدند و در بازرسي از خودرو، تعدادي قطعات خودرو مشاهده کردند، و به همين منظور رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور كار تيم گشت انتظامي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي ملارد افزود: با توجه به تحقيقات پليس، متهمان دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: با توجه به اعترافات متهمان، دو نفر از همدستانشان نيز در مخفيگاهشان دستگير شدند و در بازرسي انجام شده از پاتوق سارقان، 148گرم هروئين، يک عدد کپسول اتش نشاني، حدود 600 عدد سي دي، يک عدد کامپيوتر خودرو، يک عدد سنگ فرز و يک عدد دريل شارژي کوچک کشف شد.

سرهنگ همتي تصريح کرد: متهمان که هر کدام داراي سه تا 6 فقره سابقه سرقت بودند در بازجويي هاي پليس به 70 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و اذعان داشتند که از مخفيگاه خود به عنوان مکاني جهت خريد و فروش اموال مسروقه استفاده مي کردند.

وي بيان داشت: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

همتي در پايان به شهروندان توصيه کرد: خودروي خود را به لوازم ايمني، نظير سوئيچ مخفي، قفل سوئيچي، دزدگير، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپيوتر خودرو مجهز کنند تا از وقوع سرقت هاي احتمالي پيشگيري شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *