مسمومیت حدود ۱۰۰ نفر در نوشهر


رئیس بیمارستان نوشهر از مسمومیت ۱۰۰ نفر در یکی از روستاهای بخش مرکزی نوشهر از شب گذشته خبر داد.

محمد سلطان تویه در گفت وگو با سادس با اشاره به مراجعه تعدادی از بیماران از شب گذشته از روستای بندپی بخش مرکزی اظهار کرد: همه این بیماران با علائمی چون استفراغ، تب و لرز و شکم درد به بخش اورژانس بیمارستان نوشهر و درمانگاه مراجعه کردند.

وی افزود: از آن جایی که علائم همه بیماران یکسان بود، بلافاصله دستور بررسی بیشتر و آزمایشات لازم داده شد.

رئیس بیمارستان نوشهر با اشاره به آماده باش اورژانس نوشهر و دو تیم پزشکی برای درمان این بیماران یادآور شد: روند درمان در حال انجام است و دو متخصص داخلی و اطفال در حال مداوای بیماران هستند.

سلطان تویه با بیان این‌که از شب گذشته تا ظهر امروز ۱۰۰ نفر از اهالی این روستا به بخش درمان بیمارستان مراجعه کرده اند تصریح کرد: برخی از بیماران به صورت سرپایی مداوا شدند اما برای حدود ۳۰ بیمار پرونده سرپایی تشکیل شد و دو بخش از بیمارستان نوشهر  برای درمان و نگهداری این بیماران در اختیار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این‌که اکثر مراجعه کنندگان بین سنین ۲ تا ۱۴ سال بودند اضافه کرد:با توجه به علایم یکسان بیماری احتمال این که مسمویت از آب شرب باشد وجود دارد.

سلطان تویه افزود: مدیریت شبکه بهداشت به همراه تیم پزشکی بیماران واگیر در منطقه حضور داشته و در حال بررسی علل مسمویت هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *