جزئيات کلاهبرداري 9 ميلياردي در البرز/فروش 24 آپارتمان به 100نفر

فرمانده انتظامي استان البرز جزئيات پرونده کلاهبرداري 9ميليارد توماني در استان که طي آن 24 واحد آپارتمان به 100نفر فروخته شد را تشريح کرد.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “کامراني صالح” در نشست خبري که پيش از ظهر امروز در ستاد فرماندهي انتظامي استان البرز برگزار شد، با اعلام اين خبر اظهار کرد: با مراجعه فردي به پليس آگاهي استان و اعلام شکايت مبني بر فروش مال غير که يک آپارتمان حدود 90متري بود موضوع در دستور کار پليس البرز قرار گرفت.

وي گفت: با اعلام شکايت همزمان حدود 100نفر ديگر در خصوص همين پرونده با هماهنگي دستگاه قضا، تيم ويژه اي مسئول پيگيري اين موضوع شد.

سردار کامراني صالح افزود: در تحقيقات مقدماتي مشخص شد که متهم يک کلاهبردار حرفه اي است که همه آثار جرم خود را از بين برده و به مکان نامعلومي گريخته است.

فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: با تلاش هاي شبانه روزي مأموران پليس رد يکي از افرادي که با متهم ارتباط داشت و در انجام اقدامات مجرمانه به وي کمک مي کرد پيدا شد که با شگردهاي پليسي و در يک قرار صوري فرد مذکور دستگير شد.

وي تصريح کرد: پس از انجام بازجويي از همدست متهم، محل اختفاء کلاهبردار فراري در يکي از شهرهاي شمالي شناسايي و با هماهنگي هاي صورت گرفته شب هنگام در حالي که متهم در يک ويلاي دورافتاده مخفي شده بود دستگير شد.

سردار کامراني صالح تاکيد کرد: متهم در بازجويي هاي ماموران اقرار کرد که با اقدامات غيرقانوني و دستکاري مبايعه نامه ها، 24 واحد آپارتمان را به 100نفر فروخته است و از اين راه مبلغ 9ميليارد تومان کلاهبرداري کرده است.

فرمانده انتظامي استان البرز در پايان گفت: متهم با قبول اتهامات وارده و حکم مقام قضائي روانه زندان شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *