تاکید بر سند تحول بنیادین اولویت آموزش و پرورش است


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تاکید بر سند تحول بنیادین اولویت آموزش و پرورش است، گفت: شرط توفیق در مسئولیت‌ها این است که مسیرهای جدید تداوم‌دهنده موفقیت‌های گذشته باشد.

به گزارش سادس، رضوان حکیم‌زاده ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گیلان که در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت برگزار شد، اظهار کرد: کارهای ارزشمندی که تاکنون در آموزش و پرورش گیلان انجام شده، باید تدوام یابد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: نگاه جامع، روحیه اعتدال طلبی، پرهیز از افراط و تفریط، مشارکت پذیری از ویژگی‌های بارز مدیر موفق است. پست و مسئولیت یک فرصت است که باید به درستی از آن بهره برد.

حکیم‌زاده با بیان اینکه تاکید بر سند تحول بنیادین اولویت آموزش و پرورش است، گفت: شرط توفیق در مسئولیت‌ها این است که مسیرهای جدید تداوم‌دهنده موفقیت‌های گذشته باشد لذا باید در مسیرهای پیش‌رو از دستاوردهای گذشته هم بهره گیریم.

وی اظهار کرد: هدف اصلی حضور انسان در جهان هستی، پرورش یافتن برای رسیدن به حیات طیبه است. از برآیند کارهای فرهنگیان بهترشدن شرایط یاددهی و یادگیری است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در مدارس قدیم این دیار، بزرگانی همچون پروفسور سمیعی، پروفسور رضا، دکتر معین و عالم فرهیخته‌ای نظیر مرحوم آیت‌الله بهجت پرورش یافته‌اند، فرهنگیان گیلان وارث چنین میراث سترگی هستند.

حکیم‌زاده افزود: جداسازی دانش‌آموزان و همچنین آموزش و پرورش طبقاتی آشیل انسجامی ماست؛ هیچ شخصی به تنهایی نمی‌تواند امر آموزش و پرورش را به پیش ببرد که همدلی و همکاری فرهنگیان در این امر تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: امروز دنیای استکبار با تحریم‌های ظالمانه می‌خواهد ما را منزوی کند لذا در چنین شرایطی فرصت جناح بندی و تفرقه انگیزی نیست بلکه باید با همدلی و یاری در راه توسعه گام برداریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *