ضرورت ایجاد فضای پرورشی ویژه دانش‌آموزان در جوار حرم امام‌خمینی(ره)


مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش بر ضرورت ایجاد فضای پرورشی ویژه دانش‌آموزان در جوار حرم امام راحل تاکید کرد.

به گزارش سادس، علی رمضانی ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: با هدف گرامیداشت سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) برنامه هایی در سطوح ستادی، استانی و منطقه‌ای تهیه شده است.

وی بر اهمیت شناساندن شخصیت و راه امام به نسل جوان و نوجوان تاکید و افزود: بیش از چهارده انجمن در مدارس فعال است از سال آینده انجمن دینی را مامور  ارائه آثار امام (ره) و برگزاری مسابقات مقاله نویسی، شعر وسرود با هدف شناساندن بیش از پیش شخصیت امام (ره) خواهیم کرد تا دانش آموزان خود در زمینه امام شناسی فعال باشند.

رمضانی بر ایجاد فضای پرورشی در جوار حرم حضرت امام تاکید وتصریح کرد: علیرغم همه دلبستگی‌های دانش آموزان به بنیانگذار انقلاب، نبود فضای مناسب در پیرامون حرم  امام، باعث شده تا انس دانش آموزان با رهبرشان به خوبی صورت نگیرد، لذا وجود چنین فضایی می تواند راهگشا باشد البته آموزش وپرورش پیگیر این موضوع است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش همواره بر شناساندن امام و راه امام به دانش آموزان تاکید دارند، کارهای خوبی صورت گرفته اما با توجه به اندیشه های بزرگ حضرت امام(ره) نیازمند تلاش بیشتری در این زمینه هستیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *