سلطانی فر: کیومرث هاشمی مشاور من است/ کاراته در المپیک مدال می آورد


سلطانی فر و هاشمی

وزیر ورزش و جوانان کاراته را پجمین رشته مدال اور ایران در المپیک معرفی کرد.

به گزارش سادس، مسعود سلطانی فر بعد از بازدید از اردوی تیم ملی کاراته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی که کردیم از اردوهای رشته های مختلف بازدید می کنیم و از نزدیک در جریان کارها هستیم که  اگر مواردی بود در این مدت رفع و رجوع شود. خوشبختانه این بازدیدها نتایج خوبی داشته و رصدی کامل از وضعیت رشته ها انجام داده ایم. تمام تلاش ما این است که با آمادگی کامل راهی بازی های آسیایی شویم.

وزیر ورزش ادامه داد: همه کشورها خوب کار می کنند و با تمام توان وارد می شوند. یکسری رشته ها سطح بالایی در اسیا دارند و در جهان هم خوبند مثل کاراته که اکنون وضعیت خوبی در آن داریم. به ویژه که المپیکی شده و خوشبختانه در ٢٠٢٠ هست و یقین دارم در جاکارتا مدال میگیریم و در المپیک هم مدال داریم و کاراته پنجمین رشته مدال اور ایران در المپیک خواهد بود.

سلطانی فر ادامه داد: انتظارها از کاراته بالا است و ما تلاش داریم با کمک کمیته به رشته های مدال آور منابع بیشتری اختصاص بدهیم و در کنار توجه به رشته های مادر به مدال آورها نیز توجه داریم و این توجه برای کاراته نیز وجود دارد.

او در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از جام جهانی چیست؟ گفت: نمی توان پیش بینی داشت و باید منتظر شروع جام باشیم.

او درباره تمدید قرارداد کیروش نیز گفت: فدراسیون ها درباره این موارد صحبت می کنند و درباره آقای کیروش نیز فدراسیون فوتبال تصمیم میگیرد.

سلطانی فر در پاسخ به این سوال سادس مبنی براینکه گفته بود کیومرث هاشمی در وزارت ورزش سمت می گیرد و اکنون چه سمتی گرفته؟ گفت: او مشاور من در امور مختلف است و به عنوان مشاور در وزارت ورزش فعالیت می کند.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *