مربی پیشین تیم ژیمناستیک برزیل به سوء استفاده جنسی از کودکان متهم شد


مربی ژیمناستیک برزیل

فرناندو دکاروالیو لوپز، مربی پیشین تیم ژیمناستیک برزیل به سوء استفاده جنسی از کودکان متهم شد.

به‌ گزارش ‌سادس و به نقل از سایت Inside the games، بیش از ۴۰ نفر فرناندو دکاروالیو لوپز، مربی پیشین ژیمناستیک برزیل را متهم به سوء استفاده جنسی از کودکان کردند.

پتریکس باربوسا، دارنده مدال طلای ژیمناستیک بازی‌های پان آمریکن ۲۰۱۱ که در حال‌ حاضر ۲۶ سال دارد با متهم کردن لوپز، اعلام کرد: او بارها من را اذیت کرده است.

دپارتمان امنیتی ایالت سائوپائولو تایید کرد که پلیس این ایالت در حال‌ بررسی وضعیت لوپز است ولی نمی‌تواند جزییات پرونده او را فاش کند.

لوپز اتهامات وارد شده را رد کرده است. او یک ماه قبل از بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ به دلیل اتهامات وارد شده کنار گذاشته شده بود.

cialis buy cheap

لوپز اخیرا در یک باشگاه مشغولی به کار بود اما با انتشار اتهامات در شبکه تلویزیونی گلوبو از آن جا اخراج شد.

ورزشکاران به فدراسیون ژیمناستیک برزیل نیز اعتراض کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که این فدراسیون در جریان احتمال سوء استفاده جنسی از سوی لوپز بوده است.

کمپانی CEF برزیل که ‌اسپانسر تیم ژیمناستیک برزیل است بعد از اخبار منتشر شده اعلام کرد که قرارداد خود با تیم را بازبینی خواهد کرد. این کمپانی تا سال ۲۰۲۰ با تیم ژیمناستیک برزیل قرارداد دارد.

در ماه‌های اخیر مسائل زیادی در دنیای ورزش در رابطه با سوء استفاده جنسی از کودکان افشا شده است. در ماه فوریه مربی سابق تیم ژیمناستیک آمریکا به دلیل اثبات اتهامات به ۳۰۰ سال زندان محکوم شد.

انتهای پیام

Viagra Jelly cheapest

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *