جباری: آمادگی سهراب یک پله بالاتر است/ سلیمی و علی‌حسینی با احتیاط تمرین می‌کنند


سهراب مرادی - بازی‌های داخل سالن آسیا

مربی تیم ملی وزنه‌برداری وضعیت وزنه‌برداران را در این مدت زمان باقی مانده تا آغاز بازی‌های آسیایی خوب عنوان کرد و گفت : فکر می‌کنم این تیم از دوره قبل نتیجه بهتری بگیرد.

علی جباری در گفت و گو با سادس درباره وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: تیم ملی الان در مرز آمادگی قرار دارد البته وزنه‌برداران هنوز به رکوردهای مسابقات جهانی نرسیدند و لازم هم نیست که الان به آن رکوردها برسند. برنامه ما این است که وزنه‌برداران در تیرماه رکوردهایی که در مسابقات جهانی داشتند را تکرار کنند و انءشالله به بالاتر از آن هم رکوردها هم دست یابند.

جباری در مورد اینکه سهراب مرادی با انتشار ویدئوهایی نشان می دهد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، تاکید کرد: شرایط سهراب فوق العاده است  و آمادگی مطلوبی دارد. نسبت به بقیه یک پله بالاتر است.

مربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که از وضعیت کیانوش رستمی خبر دارد یا خیر، گفت: بله. شرایط کیانوش هم خوب است و ما بر روی مدالش در دسته ۸۵ کیلوگرمم حساب باز کرده‌ایم.

Cialis Professional purchase

او در مورد وضعیت مصدومیت سعید علی حسینی و شرایط بهداد سلیمی نیز گفت: با توجه به اینکه علی حسینی عمل زانو انجام داده است، تمریناتش سبک‌تر است و ما هم به او فشار نمی آوریم تا خدایی نکرده آسیب دیدگی‌اش تشدید شود و بازی‌های آسیای را از دست بدهد. بهداد سلیمی هم چون قبلا آسیب دیدگی زانو داشته با احتیاط کار می کند تا به شرایط خوب برسد.  انءشاالله در بازی های آسیایی بهداد سلیمی و سعید علی حسینی بتوانند مدال نقره و برنز دسته فوق سنگین را بگیرند.

مربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند وزنه‌برداری در جاکارتا بتواند بهتر از دوره قبل بازی های آسیایی نتیجه بگیرد، تصریح کرد: من به این تیم خوشبین هستم و فکر می کنم نتیجه تیم نسبت به دوره قبل بازی های آسیایی بهتر باشد. فقط امیدوارم آسیب دیدگی برای هیچکدام از وزنه برداران پیش نیاید.  به  ملی پوشان و توان آنها ایمان داریم و ان شالله با دست پر از بازی ها بر می گردند.

او با اشاره به اینکه کشورها باید با هفت وزنه بردار در بازی‌های آسیایی شرکت کنند، تاکید کرد:اینکه باید با هفت وزنه بردار در بازی های آسیایی شرکت کنیم به ضرر ما است زیرا اگر با هشت وزنه بردار اعزام می شدیم می توانستیم روی مدال نفر هشتم هم حساب کنیم.

سرمربی تیم ملی تیم بیمه رازی در پاسخ به این پرسش که مانند سال گذشته قرار است نفراتی مانند سلیمی، رستمی، مرادی  و هاشمی در این تیم وزنه بزنند، گفت: حضور سلیمی و مرادی قطعی است اما بنا بر دلایلی حضور بقیه قطعی نیست.البته آنها هم حق دارند  و قیمت ها بالا رفته است  اما به هرحال باشگاه هم محدودیت هایی دارد و نمی دهد قرارداد ورزشکاری را از پارسال تا امسال ۱۰۰درصد افزایش دهد.

انتهای پیام

antibiotic cheap

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *