خوشحالی رسانه‌های اماراتی‌ از شکست پرسپولیس/ انتقاد از داور

به گزارش سادس، الجزیره توانست در دیدار رفت برابر پرسپولیس با نتیجه‌ سه بر دو به پیروزی برسد تا امیدوار به دیدار برگشت و صعود به دور بعد باشد. این دیدار تا ‌دقیقه 95 با تساوی دو بر دو دنبال می‌شد تا این که مدافع الجزیره توانست روی غفلت مدافعان تیم فوتبال پرسپولیس گل پیروزی را به ثمر برساند تا تیم اماراتی پیروز این دیدار شود.

رسانه‌های اماراتی بعد از بازی به ستایش از  عملکرد الجزیره پرداختند و از پیروزی ارزشمند این تیم سخن به میان آوردند.

روزنامه الإمارات الیوم نوشت: الجزیره پیروزی ارزشمند را برابر پیروزی به دست آورد و الان برای صعود به دور بعد تنها به یک تساوی آن هم با هر نتیجه‌ای نیاز دارد. ضربه سر حمادی در دقیقه 95 باعث شکست نماینده ایران شد. الجزیره در نیمه نخست عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد.

در ادامه‌ این گزارش آمده است:” غیبت محمد جمال و خلفان مبارک باعث شده بود تا خط میانی الجزیره کارایی لازم را نداشته باشد و عملکرد ضعیفی از  خود نشان دهد. در نیمه دوم با تعویضی که تین کاته انجام داد ورق برگشت و الجزیره توانست بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و در نهایت هم مزد بازی خوب خود را بگیرد”.

روزنامه البیان هم نوشت: “فخر ابوظبی پیروزی ارزشمند و دراماتیک را به دست آورد. با وجود این که بازی تا دقایق پایانی با تساوی دو بر دو دنبال می‌شد  اما  بازیکنان الجزیره ناامید نشدند تا این که توانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند”.

این روزنامه اماراتی به ضربه پنالتی‌ که داور برای پرسپولیس گرفت انتقاد دارد و آن را مشکوک دانست. در صفحات مجازی هم هواداران الجزیره اعتراض زیادی به این ضربه پنالتی‌ داشتند و آن را خیالی و عجیب دانستند.

روزنامه الإتحاد هم با تیتر” الجزیره مایه افتخار” نوشت: “الجزیره پیروزی ارزشمند را برابر پرسپولیس به دست آورد. در نیمه نخست حریف بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و الجزیره بازی محتاطانه‌ای را در دستور کار خود داشت اما در نیمه دوم شاگردان تن کاته بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و سه بار دروازه‌ حریف را باز کردند”.

انتهای پیام