جشنواره شتابی ایران زمین، اول مهر آغاز می شود

جشنواره مشتریان شتابی، دستگاه‌های خودپرداز بانک ایران زمین از ابتدای مهرماه ۱۳۹۵ به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس بانک ایران زمین آغاز می شود.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، دارندگان کارت‌های بانکی (عضو شبکه شتاب) می توانند در جشنواره مشتریان شتابی دستگاه های خودپرداز بانک ایران زمین شرکت کنند و جایزه بگیرند!

دارندگان کارت های شتابی می توانند با انجام تراکنش های برداشت وجه، خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبض، انتقال وجه و مانده کارت بر روی دستگاه های خودپرداز بانک ایران زمین شانس خود را در قرعه کشی جشنواره کارت های شتابی امتحان کنند.

انجام تراکنش های بیشتر = امتیاز بیشتر = شانس بیشتر برای دریافت هدایای قرعه کشی

براساس این گزارش دارندگان کارت های شتابی می توانند با ورود به سایت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین و صفحه ویژه جشنواره، با درج شماره کارت، میزان امتیاز خود را مشاهده کنند و با عضویت افتخاری در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین (ثبت شماره همراه، کد ملی و نام و نام خانوادگی) ۵۰۰ امتیاز و چنانچه به یکی از شعب این بانک مراجعه نمایند و مشتری بانک ایران زمین شوند ۱۰۰۰ امتیاز تشویقی جهت شرکت در قرعه کشی نهایی دریافت کنند.

در ضمن جشنواره فوق صرفا برای کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب به جز کارت ایران زمین است. بنابراین امتیاز تراکنش های کارت بانک ایران زمین برای مشتریان در باشگاه مشتریان بانک (http://club.izbank.ir) لحاظ خواهد شد و همه مشتریان می توانند با ورود به صفحه شخصی خود در باشگاه مشتریان از امتیاز کارت خود اطلاع یابند و آن را در جشنواره های ویژه اعضای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین خرج کنند.

توجه:
حداقل امتیاز لازم جهت شرکت در قرعه کشی نهایی و ماهیانه جشنواره مشتریان شتابی ۶۰۰ امتیاز است.

مجموع ۱۵۰۰ امتیاز تشویقی بعد از مرحله ثبت نام الکترونیکی و افتتاح حساب در شعب بانک ایران زمین در پایان هر هفته به حساب کارت مورد نظر منظور خواهد شد.

به اطلاع می رساند، ۱۵۰۰ امتیاز تشویقی فقط یکبار و برای یک کارت شتابی قابل استفاده است.

جشنواره مشتریان شتابی دستگاه های خود پرداز بانک ایران زمین از تاریخ یکم مهر ماه ۱۳۹۵ آغاز و در تاریخ شانزدهم فروردین ۱۳۹۶ خاتمه خواهد یافت.

زمان قرعه کشی نهایی ۲۶/۱/۱۳۹۶ خواهد بود.

علاوه بر قرعه کشی نهایی، که جوایز نفیسی دارد هر ماه به تعدادی از شرکت کنندگان در این طرح هدایایی از قبیل سکه طلا و لپ تاپ اهداء خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می توانید از طریق شماره ۲۴۸۰۹ ارتباط با مشتریان و سایت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین (http://club.izbank.ir) اقدام کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *