افتتاح سه پروژه درمانی در خرمشهر با حضور وزیر بهداشت


با حضور وزیر بهداشت دو پروژه درمانی در بیمارستان ولیعصر(عج) و همچنین پروژه کلینیک ویژه خرمشهر افتتاح شدند.

به گزارش سادس، با حضور دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، پروژه‌های بازسازی و توسعه بخش بلوک زایمانی و بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) و همچنین کلینیک ویژه خرمشهر امروز (شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) به طور رسمی افتتاح شدند.

پروژه بازسازی و توسعه بخش بلوک زایمانی بیمارستان ولیعصر(عج) با زیربنای ۸۳۳ مترمربع مشتمل بر ۱۰ اتاق (بلوک زایمان) با ۱۰ تختخواب است که با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت بابت ساخت و تجهیز راه‌اندازی شده است. تبدیل زایشگاه سنتی بیمارستان ولیعصر(عج) به زایشگاه فیزیولوژیک بر اساس استانداردها و متدهای روز از اهداف این پروژه است.

همچنین  پروژه بازسازی و توسعه بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر نیز با زیربنای یک هزار و ۹۱۵ مترمربع مشتمل بر ۳۰ تختخواب است که با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت و همچنین سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شده است.

پروژه کلینیک ویژه خرمشهر با کاربری تشخیصی – درمانی و زیربنای یک هزار و ۶۲۰ مترمربع و در سه طبقه با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت راه‌اندازی شده است و پزشکان کلیه رشته‌های تخصصی یا فوق تخصص  در این کلینیک مستقر می‌شوند.

در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم  پزشکی جندی‌شاپور اهواز، علیرضا آموزنده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، ولی‌الله حیاتی فرماندار خرمشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *