یک میلیارد و 260 میلیون ریال کالای قاچاق در ایرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیارد و 260 میلیون ریال کالای قاچاق با توقیف چهار دستگاه خودرو در این شهرستان کشف شد.

 به گزارش سادس به نقل از”جام نیـوز” پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری 112 ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در راههای ارتباطی شهرستان موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شدند.

وی با اشاره به دستگیری چهار متهم و توقیف چهاردستگاه خودرو در این رابطه تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل وسایل خودرو، چای و انواع برنج خارجی جمعا به ارزش یک میلیارد و 260 میلیون ریال کشف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس، مبارزه با پدیده قاچاق به هر شکل ممکن است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی تمامی یگانهای تابعه خود، با قدرت تمام با هرگونه قاچاق مقابله و مبارزه خواهد کرد.

ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *