استفاده شهروندان از پروژه‌های جدید شهری معطل افتتاح رسمی نماند


شهردار تهران در مراسم افتتاح پروژه های شهری منطقه ۸ ابراز امیدواری کرد که این مجموعه پروژه ها بتواند در بهبود زیست شهروندان این منطقه به عنوان یکی از مناطق پر تراکم پایتخت موثر واقع شود.

به گزارش سادس، محمد علی نجفی صبح امروز در حاشیه بازدید از ۲۰ پروژه در حال افتتاح منطقه هشت طی سخنانی تصریح کرد: امروز ۲۱ پروژه ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی در منطقه هشت تهران با حدود ۶۳ میلیاردتومان اعتبار به بهره برداری می رسد. 

وی تاکید کرد: اکثر این پروژه ها از سال ۹۵ شروع شده و بخش عمده ای از کار در سال ۹۶ انجام شده است؛ همچنین پرداخت ها نیز در نیمه دوم سال ۹۶ صورت گرفت.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد که این مجموعه پروژه ها بتواند در بهبود زیست شهروندان منطقه هشت به عنوان یکی از مناطق پر تراکم پایتخت موثر واقع شود. 

نجفی در ادامه به بیان ویژگی های مجموعه ورزشی شهدای نارمک به عنوان یکی از پروژه های شاخص منطقه هشت پرداخت و گفت: این مجموعه ورزشی دارای استخر، سونا، جکوزی و سه طبقه است که با دارا بودن سالن های مختلف، امکان انجام ۱۱ رشته ورزشی در آنها پیش بینی شده است. به این ترتیب افتتاح این مجموعه به توسعه ورزش در منطقه هشت تهران کمک شایانی خواهد کرد. 

وی با اشاره به دیگر پروژه های آماده افتتاح در مناطق مختلف تهران، ابراز کرد: در بهمن و اسفند ماه سال گذشته تعداد زیادی از پروژه ها در مناطق مختلف افتتاح شد و در حال حاضر نیز در چهار منطقه تهران پروژه های آماده افتتاح داریم که به تدریج افتتاح خواهد شد. 

شهردار تهران در پایان عنوان کرد: به جهت اینکه استفاده مردم از پروژه ها به تأخیر نیفتد گفته ام که از فروردین ماه هر پروژه ای که آماده افتتاح می شود، استفاده آن توسط شهروندان شروع شود چرا که ممکن است افتتاح رسمی پس از چند هفته  انجام شود. به این ترتیب وضعیت مناسب تری از نظر اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در تهران به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *