لادروپ: انتظار داریم فردا آزادی پر شود/ استقلال خیلی بهتر شده است


لادروپ

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: ما انتظار داریم فردا استادیوم پر از تماشاگر باشد و یک بازی خوب را شاهد باشیم.

به گزارش سادس، مایکل لادروپ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. یک سال پیش هم مقابل پرسپولیس بازی داشتیم. استقلال و الریان بر خلاف انتظارها ظاهر شده‌اند. ما انتظار داریم فردا استادیوم پر از تماشاگر باشد و یک بازی خوب را شاهد باشیم.

او ادامه داد: بازی رفت ۲-۲ شد. ما دو گل زدیم و پیش افتادیم اما متاسفانه استقلال گل تساوی را به ثمر رساند و ما در دقایق پایانی ۱۰ نفره شدیم.

لادروپ درباره حضور تماشاگران در بازی فردا گفت: برای تیم میزبان خوشایند است که ۸۰ هزار نفر تماشاگر داشته باشد. ما سال قبل مقابل پرسپولیس و هواداران زیادش عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی الریان درباره تفاوت این بازی و بازی رفت با استقلال هم گفت: بازی رفت اولین بازی بود و دو تیم شناختی از هم نداشتند. ما در این بازی بهتر و بیشتر حریف را می‌شناسیم. همین نکته، تفاوت این بازی با بازی رفت است.

او درباره شرایط بازی فردا اظهار کرد: استقلال دسامبر سال گذشته با الان بسیار فرق دارد. آنها در لیگ ایران خیلی بهتر از قبل عمل کردند. ما توانایی‌های آنها مقابل الهلال و العین را دیدیم. تماشاگران آنها هم این تیم را قوی‌تر می‌کنند. فوتبال علم نیست و باید منتظر ماند تا فردا بازی شروع شود.

لادروپ اضافه کرد: من انتظاری از یک بازیکنم ندارم بلکه از تمام تیمم انتظار بازی خوب دارم. مسابقه فردا بسیار مهم است اما آخر راه نیست.

به گزارش سادس، سعود الخاطر بازیکن تیم فوتبال الریان قطر در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: فردا بازی سختی مقابل استقلال داریم. برای بازی فردا آماده هستیم. تلاش می‌کنیم تا با پیروزی به صعود نزدیک شویم.

او ادامه داد: بعد از بازی رفت با استقلال خیلی از چیزها برای ما روشن شد. آنها در دقایق آخر از کناره‌ها بسیار خوب عمل می‌کنند. ما از نقاط ضعف آنها استفاده می‌کنیم تا بتوانیم پیروز شویم.

الخاطر درباره تماشاگران استقلال هم اظهار کرد: تماشاگران استقلال نکته مثبتی برای آنها است. ولی هر دو تیم ۱۱ بازیکن دارند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *