پیروانی: تمدید قراردادها پس از بازی با نسف انجام می‌شود


افشین پیروانی

مدیر پرسپولیس می‌گوید که این تیم تمام تلاشش را می‌کند تا تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

به گزارش سادس، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل سایپا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. افشین پیروانی پس از این دیدار اظهار کرد: ما در نیمه دوم خوب بودیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. دلمان می‌خواست امروز قهرمان شویم ولی به هفته‌های آینده موکول شد.

او درباره صحنه گل نخست سایپا گفت: باید داور بگوید آفساید بود یا نه. هرکسی را که دیدیم گفت آفساید است. داوران خوبی داریم اما به خاطر این که نمی‌خواهند به نفع ما بگیرند به ضرر ما سوت می‌زنند.

مدیر پرسپولیس درباره بازی نکردن ملی‌پوشان این تیم بیان کرد: چون بازیکنان دیروز رسیده بودند نظر سرمربی این بود که بازی نکنند. ان‌شاءالله در بازی بعد جبران می‌کنیم.

پیروانی در واکنش به صحبت‌های کی‌روش مبنی بر این که می‌خواهد تمام بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار داشته باشد اظهار کرد: مطمئنا ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که تمام نفراتمان را داشته باشیم و به عنوان نماینده ایران در لیگ برتر، اول شویم.

او همچنین در واکنش به صحبت‌های کی‌روش درباره بر این که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰ سال است که قهرمان نشده‌اند تصریح کرد: ما تلاش خودمان را می‌کنیم که امسال قهرمان شویم.

مدیر پرسپولیس در ادامه درباره اظهارات مسلمان مبنی بر این که تاکنون برای تمدید قرارداد با او صحبت نشده است گفت: مطمئن باشید پس از بازی نسف قارشی با تمام بازیکنان صحبت می‌کنیم. همه بازیکنان از خدایشان است که در پرسپولیس بمانند. نظر شخصی من این است که هیچ باشگاهی بزرگ‌تر، پرطرفدارتر و پرافتخارتر از پرسپولیس نیست. به نظر من بهترین باشگاه دنیا پرسپولیس است. تمدید قراردادها دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. مطمئن باشید تمام بازیکنان قرادادهایشان را امضا می‌کنند.

پیروانی درباره دیدار مقابل نسف قارشی اظهار کرد: نسف تیم خوبی است و السد را شکست داده است. اگر امروز برده بودیم با روحیه بهتری مقابل آن‌ها قرار می‌گرفتیم.

او درباره سفر گرشاسبی به سوئیس هم بیان کرد: گرشاسبی امشب می‌آید. بهتر است نتیجه نهایی را خود گرشاسبی اعلام کند.

مدیر پرسپولیس در پایان در خصوص درخواست کی‌روش مبنی بر تعامل باشگاه‌ها و تیم ملی گفت: باید مسئولان تصمیم بگیرند. کی‌روش و باشگاه‌ها بازیکنانشان را می‌خواهند. ان‌شاءالله همه سر یک میز بنشینند و تعامل کنند. من به عنوان یک ایرانی تلاش می‌کنم که فوتبال ما پیشرفت کند.

انتهای پایان

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *