حمایت از کالای ایرانی به‌ منزله اتکاء به خود است


فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی به‌ منزله اتکاء به خود است، گفت: محقق کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا از ماموریت های مهم مرزبانی به شمار می آید.

به گزارش سادس، سردار قاسم رضایی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری " مدظله العالی"  سکاندار و معمار نظام و انقلاب هستند و ما مطیع ایشان هستیم.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی به‌منزله اتکاء به خود است، خاطرنشان کرد: تولید، صادرات، مصرف درست و هدفمند از مولفه های حمایت از کالای ایرانی به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان نیز همچون مردم از محصولات و کالای ایرانی استفاده می کنند، گفت: مرزبانی در نقطه صفر مرزی وظیفه سنگینی برعهده دارد، به گونه ای که مبازره با قاچاق کالا یکی از ماموریت های اساسی آن به شمار می آید.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: محقق کردن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا از ماموریت های مهم مرزبانی به شمار می آید؛ تعامل و هماهنگی دستگاه ها، لازمه مبارزه با قاچاق است که خوشبختانه این هماهنگی‌ها انجام شده و از سوی دیگر بایستی ضعف‌های موجود نیز رفع شود تا دیگر شاهد پدیده شوم قاچاق در کشور نباشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *