برنز راستگر و حذف ۵ نماینده ایران


image.png

در جریان نخستین روز از رقابت‌های جودو کاپ آزاد برمن، پنج نماینده ایران حذف شدند و محمدمهدی راستگر به یک نشان برنز دست یافت.

به گزارش سادس، مسابقات بین‌المللی جودو برمن آلمان از صبح شنبه، چهارم فروردین، با انجام مبارزات اوزان ده‌گانه نوجوانان پیگیری شد و شش نماینده جودو کشورمان در پایان روز نخست موفق به کسب یک نشان برنز و یک عنوان هفتم در این رقابت‌ها شدند.

antibiotic cheapest

در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم محمد مهدی راستگر به نشان برنز دست یافت، راستگر در جدول ۱۴ نفره این وزن ابتدا جودوکار کشور بلژیک را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان به نیمه نهایی رسید.

Cialis Professional cheap

نماینده جودو ایران با قبول شکست برابر حریف روس خود به جدول شانس مجدد راه یافت و در این مرحله جودوکار آلمانی را ایپون کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

امیرحسین یزدانی در جدول ۴۴ نفره وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، ابتدا نماینده کشور میزبان را از پیش روبرداشت و سپس نمایندگان هلند و فرانسه را با شکست بدرقه کرد، یزدانی در مرحله یک چهارم نهایی و در مبارزه ای نزدیک مغلوب حریفی از کشو بلژیک شد و در جدول شانس مجدد ابتدا حریفی از کشور میزبان را از پیش رو برداشت و در ادامه نتیجه را به جودوکاری از فرانسه واگذار کرد و هفتم شد.

در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم در شرایطی ۵۲ جودوکار با هم به رقابت پرداختند که سینا منوچهری با سه پیروزی برابر جودوکاران فرانسه و دو نماینده کشور میزبان به مرحله یک هشتم نهایی رسید اما مقابل حریفی از آلمان شکست خورد.

مصطفی ریاحی فر نماینده وزن منهای ۵۵کیلوگرم کشورمان ابتدا جودوکار سوئدی را از پیش رو برداشت و سپس نماینده کشور میزبان را شکست داد و در ادامه با قبول شکت برابر جودوکار فرانسوی از دور رقابت‌ها کنار رفت، در این وزن ۵۴ جودوکار با هم به رقابت پرداختند.

علی رشانی در جدول ۶۶ نفره وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و محمد زحمتکش در جدول ۷۳ نفره وزن منهای ۶۶ کیلوگرم در گام نخست مغلوب نمایندگان کشور میزبان شدند.

در این رقابت‌ها ۴۱۴ جودوکار از ۱۵ کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *