ايجاد نگرش مثبت باعث تغيير در روحيه کارکنان مي گردد

به گزارش سادس، رهنما در بازديد از دواير و بخش هاي مختلف روابط عمومي ستاد مرکزي و همچنين منطقه 2 تهران از نزديک بر تجهيز سخت افزاري و نرم افزاري ادارات مربوطه کنترل وبر تامين زيرساخت هاي مورد نياز جهت تسهيل در اطلاع رساني بهتر و خدمت رساني سريعتر روابط عمومي و منطقه 2 تهران تاکيد کرد.

احسان رهنما گفت: ايجاد نگرش مثبت به طور کلي مثبت انديشي باعث تغيير روحيه کارمندان مي شود ، از همه مهـمتر اينکه بايد همواره مثبت انديش باشند و سعي کنند که چالـش هاي کوچک در کار ،باعث نا اميدي يا بي انگيزگي آنها نگردد.

معاونت فن آوري و اطلاعات و ارتباطات در ادامه افزود : سازمان ها به دنبال تنظيم روابط خود با دنياي کسب و کار هستند . خلق ارزش و برآورده ساختن انتظارات مشتريان و از سوي ديگر جهاني شدن بازارهاي رقابت و سرعت سريع پيشرفت فناوري عواملي هستند که بر سازمان تاثير دارد و سازمان ها مجبور به داشتن سرمايه هاي فکري و دانش آن براي کسب و حفظ مزيت رقابتي هستند.

وي تصــريح کرد: افزايش سهم موسسه در بازار رقابتي بانکي و توسعه اشگفت انگيز فن آوري و اطلاعات و ارتباطات جهان و به تبع آن ، دنياي بانکداري را به سرعت دگرگون ساخته به گونه اي که نقش خدمات نوين بانکي در جذب مشتري و بهبود کارايي بانک ها با توجه به هزينه و وقت کارکنان از اهم آنها مي باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *