افتتاح ۴۸ پروژه تولیدی با مشارکت بانک کشاورزی استان قم در هفته دولت

با مشارکت بانک کشاورزی و همزمان با هفته دولت ، ۴۸پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر۵۳ میلیارد ریال با حضور صادقی استاندار قم ،کشاورزمعاون تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی ،ریاست سازمان جهاد کشاورزی ،مدیر ستادیبانک کشاورزی استان و سایر مسئولان کشوری واستانی در استان قم افتتاح شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ضروت هماهنگی بین دولت و مردم اظهار داشت: این مسئله در بخش کشاورزی بیشتر ملموس است.
استاندار قم با بیان این که هماهنگی بسیار خوبی بین بانک کشاورزی ، کشاورزان و وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شده است افزود: همین مسئله موجب اجرای بهتر طرح های کشاورزی نسبت به گذشته شده است.

شایان ذکر است از مجموع۵۳ میلیارد ریال اعتبار پرداخت شده ،۱۴طرح با پرداخت بالغ بر ۳۶میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی اجرا شده است.

این گزارش می افزاید، از مجموع ۴۸پروژه افتتاح شده ، ،۱۸طرح در بخش تولیدات دامی وگیاهی ،۱۴طرح در زمینه آب وخاک،۸ طرح شیلاتی ،۷طرح در بخش صنایع و یک طرح زراعی بوده که زمینه اشتغالزایی ۴۸۳ نفر را دراستان فراهم کرده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *