آغاز توزیع «کارت خرید جهیزیه» از سال ۹۷/ امکان خرید کالای ایرانی با تخفیف


مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به آغاز توزیع «کارت خرید جهیزیه» از سال ۹۷ بین مددجویان کمیته امداد، از امکان خرید کالای با کیفیت ایرانی و با تخفیف از فروشگاه‌های منتخب کمیته امداد خبر داد.

http://cuzndog.mhs.narotama.ac.id/2018/02/02/buy-himalaya-shallaki-online/ http://dailyteaparty.com/2018/02/01/eve-mentat-cost-price/  مجید زارع فرد  در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به عملکرد ۹ ماهه نخست امسال کمیته امداد در حوزه ازدواج گفت: در این مدت  ۳۲ هزار و  ۲۸۰ جهیزیه بین سه گروه از مددجویان کمیته امداد  توزیع شده است که از این تعداد ۲۳ هزار و  ۵۴۸ جهیزینه مربوط به دختران در آستانه ازدواج ، ۱۸۶۱ مورد مربوط به زنان سرپرست خانوار که ازدواج مجدد کرده اند و همچنین ۶هزار ۸۷۱ هدیه ازدواج پسران بوده است.

وی با اشاره به هدیه ازدواج پسران تحت پوشش کمیته امداد افزود: این هدیه از یک تا ۲ میلیون تومان متغیر است و کمک بلاعوض کمیته به پسران تحت پوشش محسوب می‌شود. کلیه خدمات و حمایت‌های ارائه شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق محروم که ضریب بالاتر از شش دارند،  ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

 مدیر کل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به سرانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی پرداخت شده به دختران و زنان سرپرست خانواری که ازدواج می کنند، اظهار کرد: در مناطقی که خیرین و حامیان مدجویان مشارکت بیشتری داشته‌اند این رقم افزایش نیز داشته است.

Order

زارع‌فرد در ادامه از هزینه ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در حوزه ازدواج در نه ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده برای تخصیص اعتبارات حوزه ازدواج در سال آینده، لازم است تا ۸۸ هزار جهیزیه به افراد تحت پوشش پرداخت شود.

online Pills

وی با بیان اینکه محدوده سنی در نظر گرفته شده برای پرداخت جهیزیه به مددجویان از ۱۸ سال تا ۴۰ سال به بالا است تصریح کرد: به طور کلی ۹۵۰ هزار نفر مددجوی ۱۸ تا ۴۵ ساله که در شرایط ازدواج قرار دارند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

 مدیر کل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه از برنامه ریزی های کمیته امداد امام خمینی برای تهیه کارت « خرید جهیزیه» با میانگین ۳میلیون و ۵۰۰ هزارتومان خبر داد و گفت: مددجویان می توانند به فروشگاه‌های مورد تایید کمیته امداد که در آینده اعلام خواهد شد برای تهیه اجناسشان مراجعه کرده و با استفاد از این کارت‌ها، کالای با کیفیت ایرانی تهیه کنند. 

زارع فرد با اشاره به اینکه این طرح قرار است در سال ۹۷ اجرایی شود تصریح کرد: مزیت استفاده از این کارت‌های خرید این است که این افراد می‌توانند آنچه که نیاز دارند را با انتخاب خودشان تهیه کنند.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ درصداز افراد تحت پوشش در سال اول در این طرح قرار خواهند گرفت، ادامه داد:پیش بینی می‌کنیم به دلیل اینکه کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های منتخب اجناسی با کیفت، ایرانی و ارزان قیمت هستند استقبال خوبی نیز از آنها صورت بگیرد.

پرداخت اعتبار شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد همزمان با آغاز ترم جدید online

Buy

 مدیر کل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه از پرداخت ۱۸ میلیارد تومان اعتبار شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد همزمان با آغاز ترم جدید دانشگاهی خبر داد و گفت: بر اساس جدیدترین آمارها در مجموع ۱۷ هزار و ۱۴۶ نفر دانشجوی فنی مهندسی و ۴۰ هزار و ۴ نفر دانشجوی غیر مهندسی و ۳ هزار و ۷۱۰ نفر طلبه تحت پوشش کمیته امام هستند.

زارع‌فرد همچنین با بیان اینکه ۴۶ درصد از دانشجویان فنی مهندسی تحت پوشش کمیته امداد دختر و ۵۴ درصد آنها پسر هستند اظهار کرد: در میان رشته‌های غیر فنی حرفه‌ای نیز ۶۴ درصد از مدد جویان دختر و مابقی پسر هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *