دبیر فدراسیون کاراته: نخواهم گذاشت حقی از کسی تضعیف شود

محسن آشوری درباره اتفاقات رخ داده در رقابت های قهرمانی کشور رده های سنی کاراته گفت: مطمئن باشید که نخواهم گذاشت حقی از کسی تضعیف شود.

دبیر فدراسیون کاراته در گفت و گو با سادس، درباره اتفاقات رخ داده در مسابقات رده سنی پایه پسران و دختران در اصفهان تصریح کرد: هیچ جای نگرانی وجود ندارد، ۱۳۰ روز اختلاف بین تاریخ رده سنی برگزاری مسابقات قبلی ما با  رده سنی فدراسیون آسیا است و ما برای افرادی که در این ۱۳۰ روز قرار دارند مسابقه مجدد را در سنندج برگزار خواهیم کرد. به هر استانی سه سهمیه داده ایم تا cheap grifulvin medication نفرات خود را در اوزان معرفی کنند.

آشوری با اشاره بر اینکه نمی خواهیم در حق کسی اجحاف شود خاطر نشان کرد: می توانستیم بی توجه از این مسئله بگذریم ولی به دلیل اینکه نمی خواهیم حقی از کسی تضعیف شود این فشار  و هجمه را بر خود قبول می کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود.

Order
دبیر فدراسیون کاراته در ادامه این اطمینان را به مدال آوران اصفهان داد که نیاز به شرکت در مسابقات سنندج ندارند و گفت: مدال آوران اصفهان چه در بخش دختران و چه در بخش پسران در مسابقات سنندج شرکت نخواهند کرد و این افراد به همراه مدال آوران سنندج به اردو دعوت خواهند شد تا کادر فنی در اردو ترکیب اصلی  تیم ملی را مشخص کنند.

Pills

او در ادامه افزود: عدو شود سبب خیر، این اتفاق باعث شد تا یک شانس مجدد به افراد داده شود تا بار دیگر در رقابت انتخابی حضور داشته باشند و مطمئن باشید من اشراف کامل خواهم داشت و نخواهم گذاشت حقی از کسی ضایع شود. کاراته کاهایی که در اصفهان مقام کسب کرده اند نیازی به شرکت در رقابت های سنندج http://www.thaisocialonline.net/archives/11439 نخواهند داشت.

دبیر online فدراسیون کاراته در پایان تصریح کرد: نفرات برتر اصفهان و سنندج یک انتخاب درون اردویی خواهند داشت و کادر فنی با ضریب خطایی بسیار اندک تیم را انتخاب خواهد کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *