انتقاد از کمبود سیاست‌های پیشگیری از خودکشی در دولت انگلیس


د Cheap

به گزارش سادس، روزنامه ایندیپندنت در گزارشی به نقل از کارشناسان انگلیسی منتشر کرده است که وزرای این کشور و غول‌های اینترنتی نتوانسته‌اند “راهکاری فعال” در زمینه آشکارسازی ارتباط بین خودکشی و دنیای آنلاین داشته باشند.

همچنین این نگرانی وجود دارد که تحقیقات کافی روی تاثیر دنیای آنلاین بر نرخ خودکشی انجام نگرفته است.

این گزارش بر اساس شواهد ارائه شده توسط موتورهای جستوجوگر، سایت‌های رسانه‌های اجتماعی و سازمان‌های خیریه نشان می‌دهد در حالیکه اقداماتی برای سلامت روان و جلوگیری از خودکشی در حال انجام است اما وزرا و شرکت‌های اینترنتی در بررسی ارتباط میان خودکشی و دنیای آنلاین راهکاری فعال نداشته‌اند.

بر اساس تحقیقی در دانشگاه بریستول انگلیس، ۸ درصد افرادی که خودکشی نافرجام داشته اند به استفاده از اینترنت برای این اقدام خود اقرار کرده‌اند. این آمار در افراد ۱۶ تا ۲۴ ساله به ۱۲ درصد می‌رسد. همچنین در افرادی که سابقه خودآسیبی داشته و احتمال خودکشی در آنها بیشتر بوده این رقم حتی به ۲۴ درصد نیز می‌رسد.

http://shamanaconsultinginc.com/2018/02/01/where-to-buy-fincar-online/

این در حالی است که از میان افراد ۲۱ ساله‌ای که دست به خودکشی زده‌اند، تقریبا سه چهارم از مفاهیم مربوط به خودکشی در اینترنت استفاده کرده‌اند یا به آن دسترسی داشته‌اند.

http://pegasus-is.com/2018/02/02/cheapest-lithium-golf-batteries/ Order

در گزارش جدید از وزرای این کشور خواسته شده تا ارتباط نزدیک‌تری با سازمان خیریه پیشگیری از خودکشی داشته باشند. همچنین از شرکت‌های اینترنتی خواسته شده تا تحقیقات بیشتری در مورد رفتارهای آنلاین افراد آسیب پذیر داشته باشند تا بتوانند این آسیب را به حداقل برسانند.

http://northwestcleaning.co.uk/purchase-astelin/

همچنین این گزارش دولت را به راه اندازی سیاست‌های بهداشت عمومی دقیق‌تر در مورد جلوگیری از خودکشی آنلاین و اجرای دستورالعمل‌های پیشگیرانه در مورد دسترسی به محتواهای مربوط به خودکشی، تشویق می‌کند.

به گزارش ایندیپندنت، گرچه با کاهش ۴ درصدی نرخ خودکشی در سال گذشته در انگلیس بیشترین میزان کاهش در دو دهه اخیر رخ داده است اما رشد نرخ خودکشی میان زنان جوان ۲۰ تا ۲۴ ساله با ۷۶ درصد افزایش از سال ۲۰۰۶ همچنان نگران کننده است. متخصصان، نقش رسانه‌های اجتماعی را در این رویداد، بسیار حیاتی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام

Cheap

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *