احداث ٥ مرکز درمانی تامین اجتماعی طی٤ سال گذشته در آذربایجان غربی


عملیات احداث پروژه بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آغاز شد. buy medrol online no prescription legit

به گزارش سادس، علی ربیعی در مراسم کلنگ زنی پروژه بیمارستان ٦٤ تختخوابی تامین اجتماعی مهاباد گفت: طی۴۰ سال گذشته در استان آذربایجان‌غربی ۳ مرکز درمانی تامین اجتماعی ساخته شده ولی در طول ۴ سال گذشته این پنجمین مرکز درمانی تامین اجتماعی است که کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه از مدیران سازمان تامین اجتماعی درخواست می‌کنم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که شاخص‌های درمانی در این استان و منطقه ارتقاء پیدا کند، افزود: ما به وعده‌ای که برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد داده‌ایم عمل خواهیم کرد. همچنین سیاست دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش در جهت توسعه عدالت منطقه ای است و بر این اساس مناطق مرزی، میزان درآمد و اشتغال در تخصیص بودجه دخالت داشته است.

ربیعی تاکید کرد: برای نایل شدن به اهداف بلندپایه جهت گیری عدالت منطقه‌ای مستلزم برخورداری از  اساس ۴ گانه برنامه ریزی متقن، تدبیر، عقلانیت و سخت کوشی هستیم.همچنین فقرزدایی و اشتغال ۲ شاخص اصلی دولت در تدوین بودجه سال آینده است که با هدف ارتقای رفاه اجتماعی حاصل شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راه اندازی اورژانس اجتماعی، ایجاد مراکز خدمات مشاوره ای از جمله اقدامات انجام شده این وزارتخانه در مهاباد است و بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان نیز با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال امروز کلنگ زنی شد.

وی گفت: میزان سرمایه ای که برای ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان مهاباد در نظر گرفته شده است حدود ۶۰ میلیارد تومان است که توسط سازمان تامین اجتماعی هزینه می شود و در مساحت ۱۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع ساخته می شود.

براساس گزارش سایت سازمان تامین اجتماعی، جلال محمود زاده- نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ۱۰۰ هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند. همچنین با توجه به قدمت بیمارستان مهاباد و اشغال تخت بالای این بیمارستان، نیاز به ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *