وزیر ورزش: بعد از رقابت نوبت رفاقت است/ دنبال نتیجه تاریخی در المپیک هستیم


مسعود سلطانی فر محمدرضا داورزنی

وزیر ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون والیبال گفت: زمان رقابت تمام شده و حالا وقت رفاقت است.

به گزارش سادس، where can i buy prednisolone in the uk مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: قرار بود داورزنی صحبت کند اما این کلیپی که پخش شد فضا را تحت تاثیر قرار داد. صحنه‌های حماسی دوره طلایی ورزش این کشور همیشه به یاد خواد ماند. “به پایان آمد این دفتر، حکایت هم‌چنان باقی است”.

او افزود: از همه تشکر می‌کنم به‌ویژه کاندیداهایی که حضور یافتند و یا انصراف دادند. به ضیایی تبریک می‌گویم. او به عنوان همکار داورزنی در سال‌های گذشته زحمات زیادی کشید. سابقه فعالیت‌های مثبت سیاسی و اقتصادی دارد.

سلطانی‌فر تاکید کرد: امیدوار هستیم همین مسیر در والیبال ادامه یابد. دوستان به‌ویژه داورزنی حامی و یاور باشد.

وی ادامه داد: دوران رقابت‌ها تمام شد و رفاقت‌ها آغاز شده است. امیدوارم همه کسانی که دل‌شان با ایران است کمک کنند غرور ملی ایران ارتقا پیدا کند و وحدت ما حفظ شود. ما یادمان نمی‌رود ۲۰ سال قبل گرفتن یک ست از ژاپن برای‌مان رویا بود. یادم است سال ۸۴ در آسیا در رنک پنجم بودیم. مجموعه‌ای تلاش کردند و فعل خواستن صرف شد. همه ظرفیت‌ها و منابع را به کار گرفتند تا امروز والیبال ایران جزو ۸ تیم برتر جهان باشد. افتخاری که بسیاری تصور می‌کردند دست یافتنی نیست روی داد. تیمی نیست که ما آن را شکست نداده باشیم. اراده و عزم و روحیه بالایی در بین جوانان‌مان است. به‌راحتی می‌توانند با افتخار در لیگ‌های جهانی و مسابقات بین‌المللی نقش‌آفرینی کنند. به داورزنی خسته نباشید می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وزیر ورزش یادآور شد: به دلیل تجربیات او در والیبال و چند استان خواستیم به عنوان معاونت وزارت فعالیت کند ضمن این که پیوندی با والیبال داشته باشد. اتفاقی که در والیبال افتاده به نظرم می‌تواند در بسکتبال و هندبال نیز بیفتد. امروز ما ۱۱ لژیونر در این وررش داریم. در بسکتبال هم همین‌طور. فکر می‌کنیم با برنامه‌ریزی و حمایت از این رشته‌ها موفق باشیم. در رشته های دیگر هم باید تلاش کنیم.

او خاطرنشان کرد: ما از حدود یکسال قبل که شروع به کار در وزارت کردیم چند برنامه را شروع کردیم. قول دادیم برای اداره ورزش کشور حاشیه‌ها را جمع کنیم. از جوسازی و بحران‌سازی دوری کنیم. همه ظرفیت‌های ورزش کشور را در جهت اهداف و آرمان‌های‌مان به کار ببریم. خوشبختانه امروز همه شاهد هستید فضای خوبی در ورزش کشور وجود دارد. هنر ما این است در اجرای نقش قانونی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

سلطانی‌فر ادامه داد: فدراسیون‌ها و امور مختلف آن را به گونه‌ای ساماندهی کنیم که تمام موارد در چارچوب خودش مدیریت شود. به‌ویژه بحث سرپرستی‌ها که گاهی تا یک‌سال به طول می‌انجامید که قول دادیم تعیین تکلیف کنیم. فدراسیون‌هایی که دوره ریاستش تمام می‌شود بر اساس چارچوب‌های قانونی ساماندهی شود. به‌ویژه در خلال یک‌ماه گذشته انتخابات ۱۰ فدراسیون برگزار می‌شود. در ۱۰ روز آینده سه انتخابات دیگر داریم. توانستیم با آمادگی کامل و رعایت حقوق شهروندی این ساماندهی را انجام دهیم. انتخابات فدراسیون‌ها در موعد قانونی برگزار شود. شرایطی باشد که فدراسیون‌ها با رویکرد مشخص تعیین تکلیف شوند.

وزیر ورزش در ادامه گفت: خوشبختانه در بسیاری از فدراسیون‌ها افراد جدید آمدند تا سیاست برای ورود هوای جدید اعمال شود. با همین ترتیب کارها را جلو می‌بریم. جوان‌گرایی را با توجه به سیاست‌های دولت و تاکید رییس‌جمهور دنبال می‌کنیم. در کنار تجربه بزرگ‌ترها باید در امور مدیریتی نسل جدیدی وارد کنیم تا آینده‌ساز ورزش قهرمانی و همگانی باشد و با کمک فکری آنان افتخارات زیادی کسب کنیم. برنامه‌ریزی زیادی برای رویدادهای مختلف داریم از جمله بازی‌های آسیایی. از ماه‌های گذشته ستاد این بازی‌ها با همکاری نزدیک همه نهادها کار خود را دنبال می‌کند. در کنار این موارد ما از همین ایام مباحث مربوط به المپیک ۲۰۲۰ را دنبال می‌کنیم. رشته‌های جدیدی اضافه شده و ما قهرمانان خوبی داریم و ان‌شاء‌الله بتوانیم نتیجه‌ تاریخی در المپیک بگیریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *