با خاطیان درگیری تایباد برخورد قاطعی خواهیم‌ کرد


درگیری

رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی می‌گوید با هر جعل عنوان و سواستفاده‌ای به نام حراست برخورد خواهندکرد.

امیر قریب در گفت‌وگو با خبرنگار سادس، در خصوص آخرین وضعیت پرونده مربوط به زد و خورد در مسابقه فوتبال در شهرستان تایباد اظهار کرد: به دلیل حساسیت پرونده مربوط به حوادث دیدار فوتبال در شهرستان تایباد، بررسی و صدور رای نهایی کمی‌ زمان‌بر است. هم‌اکنون در حال بررسی مسائل مربوط به این اتفاق هستیم تا بهترین تصمیم را در نهایت اتخاذ کنیم.

وی افزود: بخشی از موارد مربوط به این حادثه را هم در مطبوعات و فضای مجازی رصد کرده‌ایم، اما برای جمع‌بندی نهایی نیاز به زمان است. 

قریب در خصوص اینکه گفته می‌شود ضارب کارمند حراست اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد بوده، تاکید کرد: در تایباد هیچ نیروی buy viagra online uk no prescription حراستی نداریم. به عنوان نماینده حراست کل کشور در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی می‌گویم هر کسی بخواهد جعل عنوان کند، با وی برخورد قاطعی خواهیم‌داشت. هیچ‌کس با هر عنوانی حق سواستفاده از چنین مساله‌ و عنوانی را ندارد.

او تصریح کرد: در خصوص حادثه اما باید صبر کنیم، زیرا هیات فوتبال هم گزارشی در این رابطه به ما نداده‌ است. ضمن اینکه بخشی از این ماجرا هم به خود فرد حادثه‌دیده مربوط می‌شود. افراد حوادثی که رخ می دهد را باید به مراجع قضایی اطلاع دهند، وقتی مراجع مطلع نباشند طبیعتا پیگیری هم صورت نمی‌گیرد. اگر خطایی در حادثه تایباد رخ داده‌باشد قطعا برخورد خواهدشد.

قریب گفت: اگر داور مضروب‌ طرح دعوی که آغاز کرده را رها نکند، قوه قضاییه به نیروی انتظامی دستور بررسی دقیق ماجرا را خواهد داد. ما نیز مبنا را همین پیگیری سیستم قضایی در نظر می‌گیریم.

وی افزود: هرچند نیروهای معتمدی در این خصوص داریم اما وقتی دادگاه حکمی را صادر کند، همان حکم برای ما حجت است.

رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص اینکه گفته می‌شود داور مضروب را تهدید کرده‌اند، گفت: هر تهدیدی باید به اطلاع ضابط قضایی برسد تا اگر خدایی ناکرده اتفاقی برای فرد افتاد، موضوع پیش از وقوع ثبت شده‌ باشد. بدون شک از کنار هیچ قضیه‌ای آسان نمی‌گذریم.

قریب در رابطه با اینکه گفته می‌شود رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان برای ضارب وثیقه گذاشته، گفت: سیستم قضایی این اختیار را برای هر فردی قرار داده تا زمان صدور حکم از وثیقه استفاده نماید و نمی‌توان به چنین موضوعی در صورت وقوع ایراد گرفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *