بی‌خبری "آزادی" از گیت‌های الکترونیکی!


استادیوم آزادی/هوادار

در حالی که مهدی تاج از نصب گیت‌های الکترونیکی در ورزشگاه آزادی خبر داده بود، مدیرعامل این مجموعه ورزشی می‌گوید از این اتفاق بی‌خبر است.

مهدی تاج چندی پیش در گفت‌وگو با سادس نوید نصب گیت‌های الکترونیکی برای عبور و مرور هواداران در ورزشگاه و کنترل امنیت بازی‌ها را داد و مدعی شد قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا این اتفاق رخ می‌دهد تا هیچ خطری برگزاری بازی‌ها را تهدید نکند. حسن طباطبایی، مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی درباره این اتفاق به خبرنگار سادس گفت: از این موضوع مطلع نیست. آقای تاج در این مورد صحبتی با ما نداشته است. او با استقبال از نصب گیت‌های الکترونیکی افزود: ما از این موضوع استقبال می‌کنیم. خطای بازرسی سنتی و دستی بسیار بالا است و قابل اطمینان نیست.

viagra pills from mexico

مدیرعامل این مجموعه ورزشی درباره پایان بازسازی و ترمیم سکوهای شمال غربی ورزشگاه که از تابستان سال جاری شروع شده و بخش‌هایی از کارهای مربوط به آن هم انجام شده گفت: پروژه در حال پیش رفتن است. ایزولاسیون کار مهمی است. از طرفی یک کار اصطلاحا مینیاتوری را انجام می‌دهیم. می دانید که کار مرمت سخت‌تر از ساخت است.

طباطبایی از ساخت سکوهای بتنی در خارج از مجموعه خبرداد و گفت: زیرسازی سکوها به پایان رسیده و به زودی سکوها را نصب خواهیم کرد. در این پروژه سکوها در مکان دیگری ساخته شد و در ورزشگاه نصب می‌شود. فکر می‌کنم این پروژه جزو زیباترین کارهای ماندگار انجام شده در ورزش ایران است.

او درباره طولانی شدن مدت زمان ترمیم و بازسازی خاطرنشان کرد: ترمیم چهار سکوی بخش شمال غربی ورزشگاه قسمت نخست این پروژه است. در حین اجرا با تغییراتی رو به رو شدیم و به مشکل خوردیم. فکر می‌کنم روند اجرای پروژه ترمیم آزادی سریع‌تر از سایر پروژه‌های در حال اجرا است. به مرور تمام ورزشگاه آزادی ترمیم می‌شود.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی درباره نامه نگاری فدراسیون برای برگزاری اردوهای تیم ملی در اسفندماه در این مجموعه گفت: ما در خدمت تیم ملی هستیم و تا جایی که بتوانیم به این تیم کمک می‌کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *