امامی‌کاشانی:‌ ترامپ آمریکا را کوچک و ملتش را خوار و ذلیل کرد

امام جمعه موقت نماز جمعه تهران گفت: این ترامپ خبیث است که ادعا می‌کند در مرزها و خارج از مرزها عدالت را برپا می‌کند، او شعار دروغ را می‌دهد و می خواهد تمام فرومایگی‌هایش را با این شعارها جبران کند. ترامپ آمریکا را کوچک و ملتش را خوار و ذلیل کرده است.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به اوضاع یمن گفت: دنیا و قدرت‌ها خودشان را علیه کشورمان، بسیج کرده‌اند آنها نه علیه سرزمین ایران بلکه علیه جمهوری اسلامی و علیه مردم با عقیده اسلام و ایمان و شجاعت و مقاومت و بصیرت در برابر دشمن دسیسه چینی می‌کنند.

وی افزود: آنها ادعا می‌کنند موشک شلیک شده به ریاض را ایران داده است؛ آن مردک می‌گوید ایران این موشک را داده است و با اینکه کارشناسان می‌گویند ساخت این موشک برای ایران نیست ولی با این حال باز هم می‌گوید برای ایران است. چرا؟ چون می‌خواهند جهان را علیه ایران بسیج کنند. آنها این برنامه را دارند اما در مقابل خودشان به سعودی‌ها میلیون‌ها دلار می‌دهند،  پول سعودی‌ها را از حاکم بدبختشان می‌گیرند و صرف کشتن مردم یمن می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد:‌ این ترامپ خبیث است که ادعا می‌کند در مرزها و خارج از مرزها عدالت را برپا می‌کند، او شعار دروغ را می‌دهد و می خواهد تمام فرومایگی‌هایش را با این شعارها جبران کند. ترامپ آمریکا را کوچک و ملتش را خوار و ذلیل کرده تا خودش را توجیه کند.

امامی‌کاشانی با بیان این مطلب که بسیج دنیا علیه ایران است چراکه ایران دنبال انسانیت بوده و حرف حق را می‌گوید، گفت:  ایران می‌گوید شما منطقه را به جنگ کشیدید، اما باز آنها کار خودشان را می‌کنند، البته خدا هم کار خودش را می‌کند،  شما ببینید آل سعود و آمریکا چقدر هزینه برای داعش کردند اما داعش مرد و به جهنم واصل شد.

وی ادامه داد:‌ در برابر این توطئه‌ها ما باید بیدار باشیم تا این مسائل را به خوبی درک کنیم و ببینیم دنیا در چه حالی است.

آیت‌الله امامی‌کاشانی در ادامه با تاکید بر حفظ اتحاد در برابر دشمنان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی نباید تضعیف شود. ارکان نظام نباید تضعیف شود، آنهایی که در رأس نظام هستند نباید تضعیف شوند. نظام و قوای ثلاث کار خودشان را انجام می‌دهند و کار هم وسیع و مشکل است، مخصوصاً قوه قضاییه که این کار مشکل را داره می‌کنند اما اگر کسی حرفی دارد، با دولت حرف دارد، با مجلس و قوه قضاییه حرف دارد این حرف را در جلسات خصوصی بزند. اگر هم آن جلسات را کافی نمی‌داند،‌ چند نفر آشنا و حَکَم بگذارد و دعوت کند و حرفش را بگوید. نه اینکه آدم همینجوری حرف بزند و در همینجور حرف‌ زدن چه بسا حرف‌های خلاف واقع مطرح شود و پس از آن رسانه‌ها آن را با ۱۰ تا دروغ دیگر مطرح کنند، نباید اینگونه باشد که در این صورت جامعه متزلزل و دست‌اندرکاران دلسرد می‌شوند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه همه ما زیر چتر جمهوری اسلامی به سر می‌بریم، گفت:‌ رهبری نظام چتر نظام هستند،  فقیه جامع‌الشرایط چتر نظام هستند بنابراین آنهایی که کار می‌کنند زیر این چتر هستند. نمی‌گویم انتقاد ندارند و انتقاد نیست انتقاد را در جلسات خصوصی مطرح کنند و به میان جامعه نکشانند. این دشمن را خوشحال می‌کند.  هرچند با بودن رهبری عادل، آگاه و دام‌ظله، گزندی برای کشور نیست و مشکلی پیش نخواهد آمد اما در عین حال باید متن جامعه و کیان نظام را همه حفظ کنیم.

به گزارش تسنیم،‌ آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی در خطبه اول نماز جمعه با اشاره  به عصر غیبت امام زمان (عج) گفت:‌ بیاییم عزیزان از منتظران واقعی باشیم. زندگی و خانه و کاشانه را تمیر کنیم. محل زندگی‌مان تمیز وچشم‌هایمان بینا و گوش‌هایمان بیدار باشد و آن وقت است  که به انتظار نشسته‌ایم.

clopidogrel without rx

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *