مظفر: قهرمانی آسیا راحت به دست نمی‌آید


شهرزاد مظفر - فوتسال بانوان

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره تصمیمش برای ماندن در تیم ملی یا ادامه فعالیت در تیم باشگاهی‌ بیان کرد: حق طبیعی فدراسیون است که شرایطی را برای سرمربی تیم‌ ‌ملی تعیین کند و من پس از بررسی شرایط تصمیم می‌گیرم.

شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با سادس،  درباره تصمیمش برای ادامه همکاری در تیم ملی و یا تیم باشگاهی بیان کرد: هر زمان که به مرحله انتخاب برسم حتما انتخاب خواهم کرد. فدراسیون حق دارد مربی تمام وقت در اختیار داشته باشد تا تمام تمرکزش را بر روی تیم ملی بگذارد. منتهی طبق صحبتی که داشتیم قرار شد دغدغه من را نیز در نظر داشته باشند وتصمیم نهایی را به من اعلام کنند. منتظر مذاکرات بعدی هستم و اگر به مرحله تصمیم گیری برسم تصمیم خواهم گرفت. حق طبیعی فدراسیون است که شرایطی را برای سرمربی تیم‌ ‌ملی تعیین کند و من پس از دیدن شرایط باید تصمیم گیری  و انتخاب کنم.

مظفر درباره کسب عنوان سومی تیم ملی در بازی‌های داخل سالن آسیا، اظهار کرد: رابطه‌ای بین هدایت تیم باشگاهی و مقام سومی در ترکمنستان نمی‌بینم، چرا که هنوز لیگ آغاز نشده بود. شاید منظور صوفی زاده این بود  که با کسب نتایج بهتر، این مسائل مطرح نمی‌شد. برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا زمان کمی در اختیار داشتیم، رقیبان  بسیار قدرتمند بودند. این که بگوییم به راحتی می‌توان به فینال مسابقات رسید، فکر بلند پروازانه‌ای است، حتی برای گفتن این حرف باید مراعات کنیم. اگر مسابقات قهرمانی آسیا را ببینید خواهید دید که با مشقت و سختی قهرمانی کسب شد. رسیدن به فینال مسابقات آسیایی و قهرمان شدن آسان نیست. سیاست فدراسیون کسب تکرار عنوان قهرمانی است و ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد. باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت و در مرحله نهایی تصمیم گرفت.

رقابت‌های قهرمانی آسیا در پیش است و مظفر درباره شرایط و امکانات در اختیار تیم ملی، تصریح کرد:  خوشبختانه همه چیز فرآهم بوده است. فردا نیز مراسم رونمایی از کفپوش سالن فوتسال است و از این بابت بسیار خوشحال هستیم چرا که واقعا به تعویض کفپوش نیاز بود.  از نظر امکانات کم و کسری نداشته ایم و بی انصافی است اگر بخواهیم از نظر امکانات مشکل بوده است.  دیدارهای تدارکاتی با ایتالیا برگزار شد و تیم روسیه نیز بهمن ماه در  ایران حاضر خواهد شد، با تیم چین نیز در حال مذاکره هستیم . از نظر امکانات و شرایط اردویی ایرادی به فدراسیون وارد نیست. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به نفع تیم‌ ملی باشد.

به گزارش سادس، شهرزاد مظفر پس از بازی تیم ملی با ایتالیا اعلام کرده بود: قراردادها در بخش بانوان  بسیار ناچیز است، اگر همکاریم را با تیم دانشگاه آزاد قطع کنم امنیت شغلیم را از دست خواهم داد. اگر با دانشگاه آزاد خداحافظی کنم تیم ملی نیز چند ماه بعد به من بگوید که بروم و دیگر جایی برای درآمد ندارم. من همین‌جا اعلام می‌کنم اگر نصف قرارداد مردان را به من بدهند، داوطلبانه از تیم باشگاهی جدا خواهم شد. همچنین لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد: اگر تیم فوتسال به فینال بازی های داخل سالن آسیا می‌رسید و مقام اول و یا دوم را کسب می‌کرد شرایط فرق می‌کرد و می‌گفتیم او می‌تواند هم تیم ملی و هم تیم باشگاهی‌اش را اداره کند. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *