کمپ تیم ملی 2 میلیون دلار هزینه دارد/حریفان تدارکاتی ایران دوشنبه مشخص می شوند

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: برای انتخاب کمپ لوکوموتیو مسکو به عنوان کمپ تیم ملی 2 میلیون دلار هزینه کردیم.

به گزارش سادس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تاج درباره قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه و قرار گرفتن ایران در گروه مرگ این  رقابت ها بیان کرد: خودمان هم پیش بینی می کردیم اگر اسپانیا به عنوان تیم دوم در هر گروهی قرار بگیرد آن گروه سخت می شود که این قرعه به نام ایران افتاد. مراکش هم تیم خوبی است که در کنار پرتغال هم گروه ما است. به هر جهت قرعه سختی است اما اعتقاد دارم همین قرعه منجر به رشد و توسعه می شود و حتی تیم های بسیار بزرگ هم زمانی به همین شکل بودند و در شرایط دشوار محیطی رشد کردند.

او ادامه داد: ایران هم تیم خوبی است که از همین امروز به دنبال بردن و ایستادن است. از پیراهن و حیثیتمان دفاع می کنیم  و در واقع ایران و ایرانی نمی ترسد. ترس جزء ذات ما نیست.

تاج درباره نشست روز گذشته اش با کارلوس کی روشگفت: روز گذشته به صورت جدی نشست 2، 33 ساعته ای را با کی روش برگزار کردیم. نگرانی های هم نسبت به برخی مباحث مانند کمپ تیم ملی وجود داشت. برای این کمپ که متعلق به ایتالیا بود 2 میلیون دلار پرداخت کردیم. کمپ لوکوموتیو دارای استخر و سونای مجهزی است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حریفان تدارکاتی ایران اظهار کرد: امکان برگزاری بازی با تیم های اسپانیا و پرتغال وجود ندارد اما دنبال برگزاری بازی با تیم هایی مانند هلند، لهستان و مکزیک که کی روش روی آنها نظر دارد هستیم. تاکنون به جمع بندی مشخصی نرسیده ایم. دوشنبه در تهران مشخص می شود با چه تیم هایی باید بازی کنیم. قول می دهم در روزهای سوم  و هفتم فروردین که فیفا دی است با تیم های بزرگ و قدرتمند بازی کنیم. امیدواریم این اتفاق رخ دهد. ضمن اینکه مسئول رسانه ای تیم ملی را انتخاب کرده ایم و امروز(یک شنبه) حکم او را می دهیم تا مشغول شود.

انتهای پیام/

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *