۵۰۰کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران بزرگ کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۵۰۰کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قم و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام‌عباس بلفکه اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به‌روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه تریلی هوو مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر را به‌صورت جاسازی در داخل بار نئوپان از استان‌های شرقی کشور به قم منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و تهران بزرگ قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه ضمن هماهنگی قضائی سه اکیپ تلفیقی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و تهران بزرگ به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با کنترل تردد خودروها سرانجام خودروی مذکور در یکی از محورها شناسایی و نسبت به تعقیب نامحسوس خودرو تا محل تخلیه بار اقدام شد و درحالی که متهم قصد تخلیه مواد مخدر را در یک گاراژ داشت مأموران در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شده نامبرده را به‌همراه همدستش دستگیر کردند.

سرهنگ بلفکه گفت: در ادامه طی بازرسی از خودرو حدود ۵۰۰کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان نیز در نهایت به‌انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *