رعایت شأن آسیب دیده برای اهداء اقلام امدادی/ در صورت برودت هوا، والر توزیع می‌شود


معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت: هموطنان ضمن رعایت شأن آسیب دیده برای اهداء اقلام امدادی پتوهای نو و مواد غذایی تاریخ مصرف دار را از طریق مراجع ذیصلاح به مناطق آسیب دیده ارسال کنند.

به گزارش سادس، شاهین فتحی با بیان اینکه وسعت منطقه حادثه دیده زیاد است و به همین علت همچنان عملیات آواربرداری ادامه دارد، اظهار کرد: امکانات حال حاضر جوابگوی نیاز مردم برای اسکان اضطراری است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۲ هزار و ۳۵۵ تخته چادر تا کنون بین آسیب دیدگان توزیع شده است و ۱۶ هزار تخته دیگر نیز در مناطق زلزله زده دپو شده و به زودی بین زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه ۷۰ هزار تخته چادر برای اسکان موقت نیاز است، گفت: امیدواریم در چند روز آینده بتوانیم به این ظرفیت برسیم.

فتحی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی کشور برای روزهای آینده در مناطق زلزله زده بارش باران پیش بینی کرده است تلاش داریم تا پوشش چادر به صورت نایلون در این مناطق داشته باشیم. همچنین ۹۰۰۰ والر آماده توزیع در این مناطق است.

وی با بیان اینکه متاسفانه روند سرعت توزیع اقلام امدادی به دلیل عدم وجود نظم و انضباط در مناطق کاهش یافته بود تصریح کرد: امیدواریم تا فردا بتوانیم در نقاطی که آسیب دیده هستند توزیع اقلام امدادی داشته باشیم.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر در پایان با تاکید بر اینکه مردم در کمک‌های نقدی خود تلاش داشته باشند تا شأن آسیب دیده را رعایت کنند، گفت: اقلام امدادی کنسرو، پتوهای نو و مواد غذایی تاریخ مصرف دار باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *