وضعیت مصدومان زلزله کرمانشاه در بیمارستان‌های تهران را از سایت اورژانس کشور جویا شوید


سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: خانواده مصدومان زلزله غرب کشور می‌توانند از طریق سایت emsnews.ir (پایگاه اطلاع رسانی اورژانس کشور) از وضعیت مصدومان زلزله کرمانشاه در بیمارستان‌های البرز، تهران و همدان مطلع شوند.

به گزارش سادس، مجتبی خالدی در این باره افزود: مرکز هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت بلافاصله پس از زمین لرزه فعال شد و نمایندگان تمام بخش‌های وزارت بهداشت حضور دارند و ارتباطات لازم میان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، وزارت بهداشت  و سازمان‌های همکار در این محل انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تمام هماهنگی‌های لازم در خصوص بیماران اعزامی از کرمانشاه به تهران، کرج و همدان انجام می‌شود و ارتباطات لازم با سازمان هواپیمایی، سازمان انتقال خون، هلال احمر و وزارت کشور برقرار است و نمایندگان این دستگاه‌ها نیز در مرکز هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت حضور دارند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: تمام اطلاعات بیماران در سایت سازمان اورژانس کشور (emsnews.ir) ثبت شده و آخرین وضعت آنها و حتی بیمارانی که ترخیص شدند ثبت شده است. خانواده‌ها می‌توانند اطلاعات لازم را با مراجعه به این سایت دریافت کنند.

وی همچنین گفت: بنابر دستور وزیر بهداشت، برای تمام بیماران ترخیص شده اقدامات لازم جهت بازگشت به شهر خود مهیا می‌شود و این اقدامات در دستور کار معاونت اجتماعی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *