تمهیدات پلیس راهور جهت بازگشت زائران اربعین به کشور


رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) به کشور اندیشیده شده است، گفت: همکاری مردم با پلیس ضامن تسهیل رفت و آمد است.

به گزارش سادس، سردار تقی مهری با بیان اینکه در اربعین امسال شاهد تردد روان زائران در خروج از کشور بودیم، گفت: امیدواریم این روند در بازگشت نیز تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) اندیشیده شده، گفت: این تمهیدات در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه اندیشیده شده تا زائران عزیز بتوانند با سهولت تردد داشته باشند.

رئیس پلیس راهور کشور به یک طرفه بودن محورهای منتهی به پایانه مرزی مهران اشاره کرد و گفت: از مردم ولایتمدار و مهمان نواز ایلام که با همراهی خود زمینه تسهیل تردد روان زائران را فراهم کردند، قدردانی می‌کنیم.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی یادآور شد: طرح ویژه ترافیک اربعین حسینی(ع) با همکاری سازمان‌های خدمات رسان و با محوریت پلیس راهور به اجرا گذاشته شد.

سردار مهری در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم تسهیلات لازم را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران را فراهم کنیم تا این همایش بزرگ جهانی انجام و برگ زرین دیگری از شور و عشق حسینی به افتخارات کشورمان افزوده شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *