استقرار تیم‌های عملیاتی پلیس راه در گلوگاه‌های مرزهای سه گانه کشور


فرمانده قرارگاه تاکتیکی ترافیکی جنوب کشور گفت: تیم‌های عملیاتی پیلس راه و راهنمایی و رانندگی برای بازگشت آسان زائران از سفر عتبات عالیات در مسیر مرزهای سه گانه کشور مستقر شده‌اند.

سرهنگ شهریار بهزادبصیرت در گفت‌وگو با سادس، از استقرار تیم‌های عملیاتی در محل مرزهای سه گانه خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس راه در گلوگاه‌ها و مراکز پرخطر استان‌های ایلام، خوزستان و سایر مسیرهای زائران مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به کنترل قوانین و مقررات توسط تیم‌های عملیاتی پلیس راه و راهنمایی و رانندگی کشور، افزود: نیروهای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی سراسر کشور به صورت ۲۴ ساعته در تلاش هستند تا ترافیک آرام و بدون حادثه‌ای داشته باشیم.

بهزادبصیرت ادامه داد: طی جلسه هماهنگی استانی با مسئولان مرزهای شلمچه و چذابه، تمهیدات لازم برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده و در مسیرهای منتهی به این دو مرز، ترافیک خوب و روانی گزارش شده است.

وی با اشاره به حادثه دو روز گذشته که منجر به فوت یک زائر در مسیر خرمشهر به اهواز شد، اظهار کرد: خوشبختانه به جز حادثه دو روز گذشته، تاکنون حادثه‌ای برای زائران در استان خوزستان رخ نداده است.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی ترافیکی جنوب کشور از زائران و رانندگان در موقع برگشت از زیارت اربعین خواست تا بعد از استراحت کامل و تمدید قوای جسمی در موکب‌ها، حرکت کنند.

بهزادبصیرت از رانندگان خواست با نیروهای پلیس در مسیرهای خروجی از گذرگاه‌های مرزی و مسیرهای خروجی همکاری لازم را انجام دهند و تصریح کرد: خستگی راه، عدم تعادل و خواب آلودگی معمولا از عواملی است که باعث حادثه در مسیر می‌شود.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *