ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳۳ هزار زائر حسینی در کربلا و نجف


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به اعزام تیم ۷۱ نفره درمانی شهر سالم برای خدمت رسانی به زائران حسینی در کربلا و نجف گفت: تاکنون ۳۳ هزار و ۹۱۸ نفر از خدمات درمانی رایگان بهره مند شده‌اند.

به گزارش سادس، حسنعلی غفاری با اشاره به خدمت رسانی نیروهای اعزامی شهر سالم در شهرهای کربلا، نجف و عمود ۷۰۷، اظهار کرد: کادر درمانی شهرسالم برای ارائه خدمات درمانی به زائران حسینی ۲۹ مهر به عراق اعزام شد و فعالیت آن تا ۲۱ آبان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کادر درمان ۷۱ نفره اعزامی شامل ۱۲پزشک متخصص و دندان پزشک، ۱۶ پزشک عمومی و ۴۳ تن شامل فوریت‌های پزشکی، دستیار دندانپزشک، پرستار و پشتیبانی در حال خدمت رسانی به زائران حسینی در پایگاه‌های شهر سالم هستند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه ۳۲۰ قلم دارو به وزن ۲۰ تن به عراق ارسال شده، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های شهر سالم با ۲۵ تخت بستری موقت در بخش‌های اورژانس، عمومی، جراحی کوچک، احیا (cpr)، کودکان، دندانپزشکی و داروخانه خدمات درمانی را ارائه می‌کنند.

بنا براعلام شهرنوشت، وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط نیروهای شرکت شهر سالم تصریح کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۱۵۲ نفر از خدمات پزشکی، ۱۲ هزار و ۹۲۱ نفر از خدمات پرستاری، ۴ هزار و ۸۴۵ نفر به صورت سرپایی و در مجموع ۳۳ هزار و ۹۱۸ نفر از خدمات درمانی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *