تداوم پیروزی‌های بانک سرمایه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال


دیدار تیم‌های والیبالبانک سرمایه و پیکان

در هفته ششم لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه در خانه سه بر یک مغلوب بانک سرمایه شد و پیکان با همین‌نتیجه شمس را مغلوب کرد.

به گزارش سادس، هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران امروز (سه‌شنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، آمل، کاشان و ساری پیگیری شد.
در نخستین دیدار هفته از ساعت ۱۵ تیم پیکان تهران در خانه والیبال میزبان شمس تهران بود و در پایان موفق شد در ادامه نوار پیروزی‌هایش سه بر یک برابر تیم جوان حریف به برتری دست یابد.
شاگردان پیمان اکبری با وجود باخت در ست دوم مقهور جوانی حریف نشدند و با سه برد و سه باخت و کسب ۹ امتیاز خود را به نیمه بالای جدول رساندند.
در سوی دیگر شاگردان محمد وکیلی با چهار شکست و دو برد شش امتیازی باقی ماندند و با ایستادن در مکان دهم به قعر جدول نزدیکتر شدند.
از ساعت ۱۶ دو دیدار به طور همزمان برگزار شد که در آمل تیم کاله موفق شد در حالی که ست نخست را به خاتم اردکان واگذار کرده بود در ادامه و در ست‌های بعدی به پیروزی برسد و با نتیجه سه بر یک پیروز دیدار شد تا سه امتیاز شیرین را از آن خود کند. خاتم اردکان هم که پس از باخت خانگی در هفته گذشته برابر شهرداری ارومیه در فکر جبران نتایج بود نتوانست در طول بازی برتری خاصی را به نمایش بگذارد و بازنده دیدار شد.
کاله با سه برد و دو شکست از پنج بازی مجموع امتیازاتش را به عدد ۹ رساند و با وجود یک بازی کمتر جایگاه مناسبی را در پایان هفته ششم از آن خود کرد و در جمع شش تیم بالای جدول قرار گرفت. شاگردان میرحسینی در تیم خاتم هم با سه بردی که در هفته های نخست کسب کردند هشت امتیاز را دارند و با شکست برابر کاله باز هم در جمع هشت تیم بالای جدول قرار دارند.
در دیگر دیدار شهرداری تبریز بدون شکست در کاشان مهمان رعد پدافند بدون امتیاز بود که نماینده تبریز در ادامه قدرت‌نمایی‌هایش در لیگ امسال سه بر یک حریفش را از پیش رو برداشت و با شش برد و ۱۶ امتیاز سایه به سایه بانک سرمایه حرکت کند. رعد پدافند هم با شش باخت و بدون امتیاز در قعر باقی ماند.
از ساعت ۱۷:۳۰ نیز دو دیدار حساس برگزار شد که در مهمترین دیدار هفته شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان بانک سرمایه، مدافع عنوان قهرمانی بود که در پایان با وجود ارایه یک بازی برابر مغلوب حریف قدرتمندش شد.
بانک سرمایه با شش برد و ۱۸ امتیتز له تنهایی در صدر قرار دارد و شهرداری ارومیه هم با سه برد و دو شکست ۹ امتیازی باقی ماند.
در دیگر دیدار نیز سایپا در خانه والیبال موفق شد در یک دیدار برتر سه بر یک هاوش گنبد را از پیش رو بردارد تا بالاخره طعم برد را پس از دو هفته بچشد و جایگاهش را در جدول بهبود ببخشد.
سایپا با سه برد و سه شکست و کسب ۹ امتیاز خود را به جمع هشت برتر رساند و با توجه به مهره هایی که در اختیار دارد باید در انتظار پیروزی هایش در هفته های آتی باشیم. هاوش هم که پس از پیروزی در هفته نخست دیگر طعم پیروزی را نچشیده با یک برد و چهار باخت و یک بازی کمتر با سه امتیاز بدون تغییر در جایگاه یازدهم باقی ماند.
در آخرین دیدار هفته ششم نیز از ساعت ۱۸ سارویه ساری میزبان شهرداری ورامین است.
نتایج کامل دیدار های هفته ششم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
پیکان ۳ – شمس ۱(۲۵-۱۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۵-۱۳)
کاله آمل ۳ – خاتم اردکان ۱(۱۸-۲۵، ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۹، ۲۵-۲۲)
رعد پدافند کاشان ۱ – شهرداری تبریز ۳(۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۲-۲۵)
شهرداری ارومیه – بانک سرمایه (۱۸-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵، ۲۳-۲۵)
سایپا تهران ۳ – هاوش گنبد ۱ (۲۵-۱۶، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۸،  ۲۵ – ۱۷)
سارویه ساری – شهرداری ورامین
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *